c_300_250_16777215_10_images_PB120791.jpg

 

گلستان : ترکمن سسی - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت که نوروز امسال ۲۶ جشنواره به منظور نمایش آداب و رسوم سنتی، بازی‌های بومی و محلی، صنایع دستی، موسیقی محلی و نیز توانمندی‌های فرهنگی و اقتصادی، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا در مناطق روستایی استان برگزار می‌شود.

 


به گزارش روابط عمومی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان، علی نصیبی روز شنبه اظهارداشت: متولی جشنواره‌ها دهیار، اعضای شورا و فعالان اجتماعی روستا هستند که با نظارت بخشداری‌ و نیز با هماهنگی این اداره کل در چارچوب برنامه‌های ستاد خدمات سفر استان آنها را اجرا می‌کنند.


وی با بیان اینکه در هر بخش یک روستا میزبان برگزاری جشنواره است، افزود: این جشنواره‌ها از سوم تا دوازدهم فروردین در ۲۶ نقطه استان برگزار می‌شود و حداکثر زمان برگزاری آن در هر روستا ۲.۵ ساعت است.


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان، روستاییان را مخاطب اصلی جشنواره‌های امسال دانست و گفت: این جشنواره‌ها با مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان در فضای باز و با رعایت تمام موارد بهداشتی از جمله ضدعفونی محل و چینش صندلی‌ها و تایید بر الزام استفاده از ماسک برای افراد حاضر برگزار می‌شود.


نصیبی اظهارداشت: شبکه‌ بهداشت و درمان شهرستان‌ها بر روند برگزاری جشنواره‌ها و رعایت شیوه‌نامه بهداشتی نظارت لازم را خواهند داشت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر