c_300_250_16777215_10_images_77012.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی - شامگاه جمعه ۱۳ فروردین ماه 1400 ، نرده های فلزی پل روستای آق آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس به سرقت رفت.

 


کانال خبری آق آباد نیوز که عمدتا اخبار روستای آق آباد را پوشش دهد با اعلام خبر فوق نوشت: با توجه به رها سازی آب سذ گلستان ، این وضعیت برای دام های اهالی و وسایل نقلیه عبوری خیلی خطرناک است و از رئیس و اعضای شورا و دهیار روستای آق آباد تقاضای رسیدگی هرچه سریعتر را داریم.



پی نوشت: در ماه های اخیر سرقت آهن آلات بکار رفته در سنگ های قبرها و حتی سرقت آهن آلات تیرهای برق برخی محلات و سرقت درپوش های فلزی کنتورهای آب در منطقه مشاهده  شده است.


سرقت نرده های فلزی پل روستایی که از اموال عمومی محسوب می شود و موارد مشابه از تبعات آسیب های اجتماعی افزایش بیماری اعتیاد در میان جوانان، تورم و افزایش بیکاری جوانان و ...در جامعه است و این اتفاقات ناراحت کننده بیش از پیش ضرورت توجه به این آسیب ها را آشکار می سازد.

 

پیش از آنکه شرایط حادتر شود ، ضرورت دارد حافظان امنیت با این عوامل این اتفاقات با قاطعیت و جدیت برخورد بکنند و دستگاه های اجرایی ذیربط نیز برای کنترل آسیب های اجتماعی که ریشه چنین اتفاقاتی است اقدامات پیشگیرانه داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر