c_300_250_16777215_10_images_77093.jpg

 

گرگان: ترکمن سسی - رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از نصب و راه اندازی دستگاه پیشرفته توموتراپی درمان سرطان به زودی در بیمارستان ۵ آذر گرگان خبر داد.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، عبدالرضا فاضل ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفتگو با وبدا گفت: دستگاه پیشرفته توموتراپی درمان سرطان با اعتباری بالغ بر 3 میلیون یورو خریداری ودر بیمارستان 5آذر تخلیه وبزودی با نصب در این بیمارستان آماده ارایه خدمت به بیماران می شود.

فاضل با بیان اینکه این دستگاه از تکنولوژی فوق پیشرفته برای درمان بیماران سرطانی برخوردار بوده و یکی از دستاوردهای جدید علم پزشکی می باشد افزود: از جمله مزایای دستگاه فوق کم بودن عوارض جانبی روش درمان می باشد و همچنین زیان های وارده به بیماران به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

وی با تاکید به اینکه توموتراپی یکی از به روز ترین شیوه های درمانی درمان سرطان در کشور های پیشرفته می باشد اظهار امیدواری کرد که با نصب و راه اندازی این دستگاه بتوانیم یکی از موثرترین و بهترین روش های درمانی را به بیماران سرطانی ارایه دهیم.



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر