c_300_250_16777215_10_images_77097.jpg

 

ترکمن سسی – خانواده مقتول در یکی از روستاهای داشلی برون برای کسب رضای خدا در ماه رمضان جوان 22 ساله ای را که در انتظار اجرای حکم قصاص بود بخشیدند.


رئیس کل دادگستری گلستان گفت: خانواده مقتول در یکی از روستاهای داشلی برون گنبد کاووس، صبح امروز ( چهارشنبه 25 فروردین) با حضور در دفتر رئیس دادگاه بخش داشلی برون بزرگوارانه از حق شرعی و قانونی خود گذشتندو بدون هیچ چشمداشتی قاتل فرزندشان را بخشیدند .
هادی هاشمیان افزود: حکم قصاص این جوان در مرحله اجرا بود و با وجود بارها حضور بزرگان و اعضای شورای حل اختلاف منطقه  ، خانواده داغدار حاضر به گذشت نبود اما بالاخره امروز پیگیری ها نتیجه داد و پدر و مادر مقتول به حرمت ماه مبارک رمضان و برای رضای خدا ،  از حقی که شرع و قانون به آنان داده بود،  گذشتند و بخشش را به اجرای حکم ترجیح دادند .
هاشمیان افزود: محکوم به قصاص سال 95 هنگام دعوا ، مرگ دوستش را هنگام دعوا رقم زد و هم خودش را گرفتار کرد و هم یک خانواده را داغدار .
هاشمیان با بیان این که این دومین بخشش  در سال جدید است گفت: پارسال هم با گذشت اولیای دم و پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف  و ریش سفیدان 26 محکوم به قصاص  در گلستان ، فرصت جبران مافات و زندگی دوباره یافتند .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر