c_300_250_16777215_10_images_77098.jpg

 

آق قلا : ترکمن سسی - در راستای تحقق شعارمقام معظم رهبری درنام گذاری سال جدید به نام "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" مدیر کل راه و شهرسازی استان به همراه فرماندار شهرستان آق قلا و معاون مهندسی و ساخت ، از پروژه های تعریض محور آق قلا- گنبد ، آق قلا – بندر ترکمن و محور آق قلا- اینچه برون بازدید کردند.



به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (استان گلستان) در این بازدید "حسین محبوبی " مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان  ضمن  تاکید بر تحقق شعار سال بیان داشت : عملیات اجرایی تعریض باند شمالی محور آق قلا- گنبد از سال 89 آغاز شده است و تا کنون 5 کیلومتر از سمت آق قلا و 5 کیلومتر از سمت گنبد تعریض تکمیل شده و ادامه عملیات در باند شمالی  ادامه دارد .پیشرفت فیزیکی این پروژه در حال حاضر 15 درصد بوده و جهت تکمیل نیاز به اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال می باشد.
محبوبی یادآور شد: در سال گذشته با توجه به حادثه خیز بودن ورودی روستای چن سبیلی مقرر شد دوربرگردان این نقطه در اولویت اجرا قرار گیرد که در همین راستا اداره کل راه وشهرسازی با تعریض و احداث ابنیه فنی در باند جنوبی محور  به طول 5/1 کیلومتر مقدمات احداث این دور برگردان را برنامه ریزی نمود.
وی افزود: در حال حاضر زیرسازی و تعریض ابنیه فنی موجود دراین محدوده دارای پیشرفت فیزیکی 80 درصد بوده که  متعاقب آن عملیات آسفالت و تکمیل ایمن سازی انجام خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان ضمن بازدید از محور آق قلا- اینچه برون یادآور شد:  این محور یکی از محورهای مهم مواصلاتی  استان محسوب می شود که تکمیل آن قطعا نقش بسزایی در رونق اقتصادی شهرستان و استان خواهد داشت .
وی ادامه داد : اداره کل راه و شهرسازی  عملیات تعریض و بهسازی این محور را در طرفین جاده در سنوات گذشته با تخصیص اعتبارات استانی تا سه راهی انبارالوم به طول تقریبی 10 کیلومتر  با اعتبار بالغ بر 100 میلیارد ریال انجام داده است و اجرای فاز اول آسفالت آن به اعتباری حدود 80 میلیارد ریال نیاز دارد .
مدیر کل راه و شهرسازی در پایان از تعریض محور آق قلا به بندر ترکمن بازدید نمود و اظهار کرد : فاز اول عملیات زیرسازی و ابنیه فنی محور بندر ترکمن -آ ق قلا به طول تقریبی 17/5کیلومتر  از سمت بندرترکمن از سال گذشته  آغازشده است و در قالب  اجرای لایه ساب بیس ، بیس و آسفالت  به عرض 4/5متردر باند جنوبی در حال انجام است.
محبوبی  خاطر نشان کرد: این پروژه ، بخشی از  پروژه زیرسازی و احداث بزرگراه کردکوی – بندر ترکمن – آ ق قلا  بوده  که طول محور بندر ترکمن – آ ق قلا  44 کیلومتر است و جهت تعریض 17/5کیلومتر مورد نظر  این محور ، 90 میلیارد تومان اعتبارمورد نیاز می باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر