c_300_250_16777215_10_images_77102.jpg


گمیشان : ترکمن سسی – مدیرکل راه و شهرسازی در بازدید از اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و هنری گمیشان گفت: روند اجرای پروژه مجتمع فرهنگي و هنري گميشان تسریع می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، "حسین محبوبی" مدیرکل راه و شهرسازی روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری گمیشان خاطر نشان کرد: شهرستان گميشان با پيشينه فرهنگي و تاریخی كه دارد از وجود فضاي مناسب فرهنگي هنري در رنج است كه با بهره برداري از اين پروژه شاهد تحولي قابل توجه در اين بخش شهرستان خواهيم بود.
محبوبی افزود: ساخت پروژه ساختمان مجتمع فرهنگي هنري گميشان با زيربنای دو هزار و 123 مترمربع از سال 86 آغاز شده است.
وي ادامه داد: اين پروژه در قالب سه قرارداد در حال اجرا بوده و تاکنون مبلغ 40623 میلیون ريال از محل منابع استانی هزینه شده است.
مديركل راه و شهرسازي گلستان یادآور شد: اين پروژه در دو طبقه شامل واحدهاي اداری،کارگاههای آموزشی و هنری با سیستم گرمایشی موتورخانه شوفاژ، سرمایشی اسپیلت وسیستم اعلام حریق می باشد و ظرفيت پذيرش 200 نفر، براي انجام آيين ها و مراسم مختلف فرهنگي هنري شهرستان را دارد.
گفتنی است احداث مجتمع های فرهنگی و هنری در شهرهای استان گلستان از حدود 15 سال قبل آغاز شده و تاکنون مجتمع های فرهنگی و هنری شهرهای کلاله، رامیان، فاضل آباد ، گرگان، آق قلا تکمیل و در مرحله بهره برداری است و تنها همین پروژه گمیشان بدلایل اعتباری ناتمام مانده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر