c_300_250_16777215_10_images_photo_2021-04-18_17-25-05.jpg

 
گرگان : ترکمن سسی - رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان گرگان، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی حدود 15 هزارتومان کاهش یافت.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، مهدی اسدیان فر، درجمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه تعیین نرخ گوشت گوسفندی بر عهده انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، می باشد، افزود: با توجه به کاهش قیمت دام زنده گوسفندی، این انجمن قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی را از  160 هزار تومان به 145 هزار تومان کاهش داد.
وی، به نرخ گذاری برخی از اقلام و کالاهای مورد استفاده در ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و افزود: حداقل قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک به مبلغ 34 هزار تومان و ممتاز 38 هزار تومان تعیین گردید.
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان گرگان، تصریح کرد: قیمت هر کیلو حلیم درجه یک به مبلغ 28 هزار تومان و ممتاز 36 هزار تومان تعیین و اعلام گردید.
وی، همچنین افزود: قیمت هر کیلو آش کشک درجه یک به مبلغ 25 هزار تومان و ممتاز 30 هزار تومان تعیین گردید و قیمت هر کیلو آش قلم کار درجه یک به مبلغ 28 هزار تومان و ممتاز 36 هزار تومان تعیین شد.
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان گرگان، در ادامه گفت: شله زرد و فرنی درجه یک در ظروف 330 گرمی به قیمت 10 هزارتومان و نوع ممتاز به قیمت 13 هزارتومان تعیین شد.   
اسدیان فر، قیمت هر عدد کتلت و شامی درجه یک را 7 هزارتومان و ممتاز را 10 هزارتومان اعلام کرد.
وی، به تامین اقلام اساسی مردم در ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و گفت: با تلاش سازمان صنعت، معدن و تجارت توزیع روغن، مرغ، تخم مرغ و شکر به صورت منظم انجام می گیرد و مشکلی در تامین این اقلام وجود ندارد.
وی تاکید کرد: کالاهای فوق با قیمت مصوب توزیع می شود و عاملان توزیع و فروشندگان حق افزایش قیمت به هر دلیل را نخواهند داشت.
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان گرگان، با اشاره به افزایش نیاز مردم به بعضی از اقلام پرمصرف ویژه ایام ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: هیچ گونه کمبودی در عرضه کالا‌های اساسی وجود ندارد و به هیچ عنوان افزایش قیمت نصورت نمی‌گیرد.
وی، نظارت بر تأمین و توزیع به موقع کالاهای اساسی در قالب اقلام تنظیم بازاری با قیمت مصوب، برخورد مؤثر و بازدارنده با تخلفات احتمالی، نظارت مؤثر بر فروش های فوق العاده اعم از اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کنترل و پایش وضعیت عرضه و قیمت اقلام اولویت دار و جلوگیری از افزایش نامتعارف قیمت ها را از جمله موضوعات مهم درزمینه نظارت و بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.
اسدیان فر، با بیان اینکه طرح بازرسی از بازار در ایام ماه مبارک رمضان با همکاری بیش از 160 نیروی این انجمن با همکاری بازرسان صنعت، معدن و تجارت انجام می شود، افزود: همشهریان گرامی هرگونه کم فروشی، گران فروشی و یا احتکار را به شماره 124 بازرسی صنعت، معدن و تجارت و یا دفتر انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان اطلاع دهند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر