c_300_250_16777215_10_images_photo_2021-04-18_17-24-58.jpg

 
گرگان : ترکمن سسی - دبیر حزب توسعه و عدالت استان گلستان، گفت: کشورمان نیازمند یک رئیس جمهور اقتصاددان است و دکتر محسن رضایی باید به عنوان ناجی اقتصاد در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شرکت کنند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، غلامرضا برزنونی، درجمع خبرنگاران، با تاکید براینکه رای به دکتر رضایی موجب حفظ حیثیت کشور و تحول در بخش اقتصاد خواهد شد، افزود: بر روی برگه رأی نام محسن رضایی را می‌نویسم حتی اگر همین یک رأی را داشته باشد.
وی، افزود: با نگاهی به مناظره های انتخاباتی دوره های گذشته مشخص می شود که محسن رضایی الگوی تمام عیار مکارم اخلاقی،‌ سیاست و دیانت، معنویت و پاکی، عدالت اجتماعی و تمام ارزش‌هایی که به آن معتقدیم، می باشد.
دبیر حزب توسعه و عدالت استان گلستان، افزود: محسن رضایی در زمان اعلام کاندیداتوری، انتخابات ادوار گذشته اعلام کرده بود: رسالتم ایجاب می‌کند که با تمام قدرت به صحنه بیایم، زیرا کلام امام راحل به ذهنم رسید که آنچه اهمیت دارد حیثیت اسلام است و باید کوشش کرد این حیثیت را حفظ کرد.
برزنونی، اظهار داشت: یکی از برنامه های محوری دکتر رضایی، واگذاری اختیارات از تهران به استان‌ها و تولید ثروت با توجه به کارآفرینی در مناطق مختلف است که با شناختی که از درایت و کارآمدی ایشان دارم مسیر رفع محرومیت از کشور را هموار خواهد کرد.  
وی تصریح کرد: دکتر رضایی حدود 2 دهه است که در مجمع تشخیص مصلحت نظام به امور کارشناسی و برنامه‌ریزی در امور کلان مشغول است و در زمینه‌های مختلف به‌ویژه اقتصاد تجربه کافی دارد.
دبیر حزب توسعه و عدالت استان گلستان، افزود: از طرف دیگر در طی 8 سال گذشته وی برنامه‌ریزی‌های بسیاری را برای ارائه برنامه‌های خود به مردم کرده است و هم‌اکنون برنامه‌های دکتر رضایی در قیاس با گذشته دارای عمق بیشتری است و خوشبختانه در برنامه‌های ایشان نگاه ویژه‌ای به استان‌های محروم شده و برای هر استان برنامه مشخصی دارد.
برزنونی، اذعان داشت که برخی شنیده‌ها حاکی از این است که جریان اصولگرایی هم نسبت به آمدن او بی‌میل نیست و احتمال اجماع روی آقا محسن بالاخره بعد از نزدیک به دو دهه در آستانه شکل‌گیری است.
وی، افزود: دکتر رضایی سال ها به انتقاد از دولت روحانی شهره است و این انتقاد او از زمانی که حسن روحانی سر مست از پیروزی 92 و بعد از آن به نتیجه رسیدن توافق هسته‌ای در اوج بود و چه این روزها که با چالش‌های بسیاری دست به گریبان است، مشهود و آشکار بوده است و او هیچ گاه هوادار حسن روحانی نبوده که این روزها از او بریده باشد.  
برزنونی، با بیان اینکه دکتر رضایی همواره به جوان‌گرایی و اعتماد به نیروهای تازه نفس با ایده‌های نو برای اداره کشور تاکید دارند، اظهار کرد: به نظر ایشان همانطور که در جنگ به جوانان اعتماد کرده و سربلند شدیم، اکنون نیز اگر بخواهیم از بن‌بست‌ها و چالش‌های پیش روی کشور خارج شویم باید به این ظرفیت‌ها اعتماد کنیم و از جوانان متعهد استفاده کنیم.  
وی در پایان تاکید کرد: اینبار روی برگه رأی نام محسن رضایی میرقائد را می‌نویسم حتی اگر همین یک رأی را داشته باشد و اطمینان دارم با اقتدار و با عزت حماسه ای بزرگ را رقم خواهیم زد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر