c_300_250_16777215_10_images_77199.jpg


ترکمن سسی - دبیر هیات والیبال گلستان گفت که کادر فنی تیم ملی والیبال جوان برای برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم در تهران، ۱۱ ورزشکار گلستانی را به این اردو فراخواند.


پرویز فرخی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امید شمالی، حسام نظری، رامین مخدومی، سلمان شیری، مبین علاقی، رضا نجف پور ، ایمان قلیچ‌راد ، مصطفی کشمیری ، متین نامی ، محمدرضا مخمی و مختار بوش، گلستانی های حاضر در این اردو هستند که در کنار دیگر نفرات دعوت شده برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی تلاش می کنند.
وی بیان کرد: تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان آماده می‌کند که بخت تعدادی از والیبالیست های گلستانی برای اعزام به این رقابت ها به دلیل کیفیت برتر فنی و برخورداری از آمادگی بالای بدنی زیاد است.
دبیر هیات والیبال گلستان ادامه داد: بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان ۵۰ بازیکن را طی ۲ مرحله در اردوی آماده سازی زیر نظر خواهد گرفت.
به گفته فرخی اردوی اصلی تیم ملی با ۲۲ بازیکن برگزیده پایان اردیبهشت آغاز خواهد شد تا ۱۲ نفر نهایی اعزامی به مسابقات تدارکاتی خارج از کشور و رقابت های جهانی انتخاب شوند.
مسابقات قهرمانی والیبال جوانان زیر ۲۱ سال جهان از ۳۱ شهریور تا ۱۱ مهرماه به میزبانی مشترک بلغارستان و ایتالیا برگزار می‌شود.
تیم والیبال زیر ۲۱ سال ایران در سال ۲۰۱۹ با هدایت عطایی به مقام قهرمانی جهان دست یافت.
ایران یک بار هم در سال ۲۰۰۷ مدال برنز این مسابقات را به دست آورده بود.
گلستان از یکی از قطب‌های والیبال کشور است و هم اکنون بیش از ۲۰ بازیکن این استان در رده سنی مختلف لیگ‌های برتر والیبال کشور حضور دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر