c_300_250_16777215_10_images_77208.jpg

 

گلستان : ترکمن سسی - رئیس کل دادگستری گلستان از تلاش برای آزادی 164 زندانی دیون مالی تا عیدفطر  خبر داد .


 
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پارسال با کمک خیرین و ستاد دیه و گذشت شاکیان 270 زندانی جرایم مالی از زندان آزاد شدند و هم اکنون 164 زندانی دیگر چشم انتظار کمک  هم استانی ها برای آزادی هستند .
هادی هاشمیان افزود: مجموع بدهی این زندانیان 10 میلیارد تومان است که امیدواریم با همت هم استانی ها و بخشش شاکیان همه این زندانیان  ، عید فطر امسال آزاد شوند و به آغوش خانواده هایشان بازگردند .
رئیس کل دادگستری گلستان گفت:  به علت شرایط کرونا ، امسال هم گلریزان برای آزادی زندانیان ، به صورت مجازی برگزار می شود که از ابتدای این ماه مبارک رمضان  تاکنون هم استانی ها  400 میلیون تومان اهدا کرده اند .
هاشمیان ادامه داد: امروز آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان هم با اهدای  170 میلیون تومان برای کمک به آزادی این زندانیان به گلریزان مجازی پیوستند .
وی ادامه داد: استاندار گلستان هم قول داد با مشارکت فرمانداران 14 شهرستان در مجموع 2 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان اهدا کنند . شورای شهر و شهرداری گرگان هم با اهدای 300 میلیون تومان برای کمک به آزادی زندانیان مشارکت کردند .
هادی هاشمیان گفت: امیدواریم با ادامه کمک های مردمی و خیرین و گذشت شاکیان همه زندانیان جرایم غیرعمد استان که از بد حادثه و به علت بدهکاری و شرایط اقتصادی گرفتار شده اند ،  راهی خانه های خود شوند.
رئیس کل دادگستری گلستان از هم استانی ها دعوت کرد با هر میزان مبلغی که در توان دارند برای کمک به آزادی زندانیان مشارکت کنند .

منبع: روابط عمومی دادگستری کل گلستان
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر