c_300_250_16777215_10_images_77566.jpg

 

گرگان : ترکمن سسی - حجت مقسم، کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان در راستای حمایت از شفافیت کاندیداها و با شعار "با مردم صادق و شفاف باشیم" در اقدامی داوطلبانه قبل از برگزاری انتخابات فهرست اموال خود را اعلام عمومی نمود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، این کاندیدای شورای شهر گرگان، امروز در پیامی که در فضای مجازی منتشر کرده نوشته است:

""من با همین لباسهای كهنه و با همین مركب وارد شهر شما شدم؛ اگر با چیزی بیش از این از شهر شما بیرون رفتم بدانید كه در اموال خیانت كرده ام. حضرت علی""
 
امروز یکی از مواردی که مانند موریانه بر جان اعتماد عمومی افتاده بحث رانت ها و قیبله گرایی های سیاسی و اقتصادی است که بخشی از اعتماد عمومی را سلب کرده است.
یکی از مواردی که به مطالبه به حق و اصلی مردم  تبدیل شده این است که بدانند افراد هنگامی که وارد عرصه می شوند چه دارند و در هنگام خروج چه چیزی را کسب کرده اند.
امروز کسی که به دل مشکلات مردم می زند و دم از شفافیت می زند باید در اتاقی شیشه ای قرار بگیرد تا مردم نظاره گر رفتار وی و اطرافیان درجه یک این فرد باشند.
بنده بنا به درخواست گروه و اقشار مختلف مردمی با احترام به این موضوع اموال خود را به صورت شفاف اعلام کرده و از کاندیدای دیگر نیز می خواهم به این خواست مردم جامه عمل بپوشانند.
اموال اینجانب شامل یک دستگاه خودرو ام وی ام مدل ۹۴ ، یک قطعه زمین به متراژ ۳۰۰ متر در کاشانی می باشد.
 ضما در یک منزل ۷۵ متری متعلق مادرم  در کوی اوزینه زندگی می کنم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر