c_300_250_16777215_10_images_77586.jpg

 

بندرترکمن : ترکمن سسی - عبدالعزیز راشد فعال اجتماعی ترکمن در آستانه فرا رسیدن زمان برگزاری انتخابات 1400 با انتشار پیامی در فضای مجازی ، مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات و تحکیم اقتدار میهن عزیزمان ایران دعوت کرد.

   

 متن پیام این فعال اجتماعی ترکمن به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم «إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلی أَهْلِها ...؛ نساء/ ۵۸»

بيست و هشتم خرداد ماه ۱۴۰۰ روز حماسه آفرینی و تلاش مجدد هر یک از مردم عزیز کشور برای تحکیم اقتدار میهن عزیزمان ایران است.

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه همبستگی و همراهی آحاد مردم با نظام اسلامی به عنوان مردم سالارترین نظام دینی در جهان، ترکیب زیبایی از جمهوریت و اسلامیت را -که یادگار امام خمینی(ره) است- به رخ جهانیان کشیده است.

اکنون در آستانه دو انتخابات مهم( ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا) و سرنوشت ساز دیگر، مطمئن هستم شما مردم شريف، همچون انتخابات‌هاي شكوهمند گذشته، باردیگر اوج این همراهی را به تصویر می کشید و با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز در خواهید آورد و عزت و اقتدار ایران اسلامی باري ديگر به مهر تایید شما مردم فهيم مزین خواهد شد.

اميد آن دارم به حول قوه الهي ضمن ارزش گذاری و حرمت به همدیگر، انتخاباتي شكوهمند برگزار تا کاندیدای اصلح را انتخاب نمائیم، به یقین مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم موجبات خوشنودی همراهان ملت و کشور عزیزمان ایران و سرافکندگی و درماندگی دشمنان و بالاخص آمریکای جنایتکار ، صهیونیسم و یاوه گویان شرق و غرب خواهد شد .

از همه ي هواداران، طرفداران و همچنين كانديداهاي محترم استدعا دارم توأمان اصول اخلاقي و اسلامي را رعايت نمايند.

براي عزيزان حاضر در اين رقابت ها و نيز  هواداران عزيزتر از جان آنها، آرزوي سلامتي، سربلندي و موفقيت را از درگاه احديت عاجزانه مسئلت دارم.

ايلم گونم بولماسا
آيم گونم دوغماسين

عبدالعزیز راشد

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر