c_300_250_16777215_10_images_77591.jpg

 

ترکمن سسی - یادداشت : اینکه ازقدیم و ندیم گفته اند «با کریمان کارها دشوار نیست» سخن گزافه ای نیست و قدما بهویژه جناب مولوی حتماً اسنادی هم در تائید این مطلب داشته اند!


 

به هر حال وقتی انجام کاری را در نظرمان سخت و ثقیل و نشدنی جلوه دهیم، قطعاً در انجام آن با مشکل مواجهمی شویم ولی اگر به خودمان اعتماد کنیم و از تمام ظرفیت های وجودی مان برای انجامآن کار استفاده کنیم، مشکل سه سوته حل می شود.
 مشت نمونه خروار همین داستان مناظرههای اخیر و ادعاهای سوفسطایی برخی کاندیداها... طرف ادعامی کند مشکل بورس سه روزه حل می شود! صنعت خودروسازی را یک هفته ای آچار کشی میکنیم و گوش مافیای خودروسازی را می پیچانیم!
کنکور را یک ماهه را فیتیله پیچ میکنیم و برای همیشه بساطش را مثل بساط آن لبو فروش کف خیابان پهن می کنیم! یارانههم قربانش بروم  تا سقف 450 تومان هم پیشرفته است و اعطای وام 500 میلیونی هم  دیدهشد!
 یعنی اینطور که دوستان ادعای حل مشکلات را دارند، آدم دوست دارد هر شش ماه یک بار انتخاباتبرگزار شود تا دستکم سالی دو بار امید به زندگی در کشور رکورد بزند!فقط مامتوجه نشدیم وقتی کار به این راحتی انجام می شود چرا بعد از 8 سال هنوز طرح رتبهبندی فرهنگیان انجام نشده است؟!
چرا قانون تعرفه گذاری پرستاری اجرایی نمی شود؟!چرا استقلال و پرسپولیس خصوصی نمی شوند؟! چرا مردم عادی نمی توانند مثل اسامی آنیازده نفر در پاکت، راحت وام بگیرند؟! چرا خودروی 20 میلیونی یک دفعه شد 120میلیون و قیمت خانه چندین برابر شد؟! راستی چرا؟!
 این وسطتنها چیزی که به ذهن آدم می رسد این است که یا دوستان انجام برخی کارها راه خیلیراحت گرفته اند و بیش از حد به ظرفیت وجودی شان اطمینان دارند یا این که برخیامورات خیلی بد بدن و چغر شده اند! تا نظر شما چه باشد؟!

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر