c_300_250_16777215_10_images_0001212411.jpg

ترکمن سسی :استاندار گلستان با یادآوری توانمندی ها و پتانسیل های فراوان در ورزش گلستان، توجه ویژه فدراسیون فوتبال به این استان شمالی را خواستار شد.

حسن صادقلو شنبه شب در دیدار با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در گرگان افزود: بازیکنان شاخصی امروز از گلستان در سطح کشور و حتی تیم ملی حضور دارند که از آن جمله می توان به سردار آزمون و عزت الله پورقاز اشاره کرد.
وی اظهار کرد: با کمی توجه فدراسیون به گلستان، آزمون ها و پورقازهای بسیاری به فوتبال کشور معرفی خواهند شد.
وی ادامه داد: گلستان استانی غیربرخوردار بوده که به علت فقدان صنعت و کم بهره بودن بخش کشاورزی به منظور کمک به ورزش و اسپانسر شدن فوتبال کمتر توسعه یافته و نیازمند توجه ویژه و خاص است.
صادقلو با بیان اینکه توجه به این استعدادها بدون شک در آینده فوتبال کشور تاثیر بسزائی خواهد داشت، افزود: امروزه فوتبال توجهات زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده و در واقع یک نوع تجارت محسوب می شود و با توجه به ظرفیت نهفته در این ورزش باید نقشه راه برای موفقیت آن ترسیم کرد تا از روزمرگی خارج شود.
استاندار گلستان تصریح کرد: شخص رئیس فدارسیون تاکنون زحمات زیادی برای فوتبال ایران متحمل شده و با وجود وسیع بودن فضای این ورزش، به خوبی آن را مدیریت کرده است.
صادقلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب رئیس هیات فوتبال گلستان، خاطرنشان کرد: این رفت و آمدها در هر بخشی طبیعی بوده و مهم انتقال تجربیات به نفرات بعدی است.
مجمع انتخاباتی رئیس هیات فوتبال استان گلستان عصر شنبه با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برگزار و قاسم کوهستانی با 20 رای از مجموع 29 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات فوتبال استان انتخاب شد.
منبع :ایرنا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر