c_300_250_16777215_10_images_81072.jpg

 

ترکمن سسی - مراسم گرامیداشت  و مجلس ختم زنده یاد دکتر عبدالجلیل غیادی امروز قبل از نماز جمعه با حضور دوستداران وی در مصلای آتا نیاز آخوند بخارایی شهر یکه سعود در منطقه راز و جرگلان برگزار شد.

 


نورمحمد مرادی از یادداشست نویسان خطه راز و جرگلان در وصف این حضور نوشته است:
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست.
 هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود.
صحنه پیوسته به جاست.
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.

(ژاله اصفهانی)

 امروز در مراسم یاد بود شهیدمدافع سلامت، دکتر غیادی نظاره می کنیم که عاشقان و دلدادگان آن یار دیرین ترکمن، دلتنگ و بیقرار از صحرای سرسبز گلستان تا دشت  با عظمت جرگلان به صف شده اند تا به روح جاودان آن فرهمند نثار فاتحه کنند.

 امروز شاهد به ثمر نشستن نهال عشق و عاطفه و نوع دوستی در ترکمنصحرای جرگلان هستیم . که اگر این عشق نبود، هیچ نیرویی نمی توانست روح  و جان وجوانی دکتر رادر گرو  فداکاری و احسان ماندگار نماید.
 امروز یاران دکتر آمده بودند تا از رنج های بغرنج روزگار، ازسازهای بم ناسازگاری، از هزار راه نرفته وهزاران حرف نگفته بگویند.
آری دوستان نظاره می کنیم که امروز علما وفضلا و شاعران و هنرمندان و نویسندگان واسب داران و مسئولین کشوری و لشکری به حرمت این اسطوره بی بدیل گرد هم آمده اند تا باروح سفر کرده آن مرحوم تجدید میثاق کنند.
تا دراهداف مشترک خود که همانا هموار نمودن  مسیر سعادت و خوشبختی هم نوعان است کوشا باشند.
به راستی که غیادی متعلق به همه ایرانیان است . فردی که هم در زمانه خود و هم بعد از مرگش درصدر قلبها نشسته وقدر می‌بیند.و البته که مرگی هم برایش متصور نیست.
روحش شاد ویادش گرامی


١٩ شهریور 1400
نورمحمد مرادی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر