c_300_250_16777215_10_images_81084.jpg


ترکمن سسی - رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان گمیشان گفت: از جوانان منطقه راز و جرگلان می خواهیم تا بنیادی با نام دکتر غیادی جهت پیگیری ایده ها و دغدغه های وی تاسیس نمایند، زیرا که وی آرزوهای بزرگی برای مردم منطقه داشت.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، قربان محمد شاه نظری قبل از ظهر جمعه در مراسم نکوداشت پزشک فقید عبدالجلیل غیادی در مصلی آتانیاز آخوند بخارایی در شهر یکه سعود خراسان شمالی طی سخنانی اظهار کرد: مرحوم دکتر عبدالجلیل غیادی در گمیشان متولد شد اما در منطقه راز و جرگلان بزرگ شد و به مردم این دیار خدمت کرد و لازم است راه وی با کمک مردم تداوم یابد.

وی خاطر نشان کرد: مرحوم دکتر غیادی عشق خدمت به مردم محروم منطقه راز و جرگلان را داشت. وی برای خدمت به مردم زیست و برای عمران و آبادانی و توسعه این منطقه آرزوهای بزرگی داشت و در بسیاری از عرصه ها تلاش کرد و مردم نیز احترام ویژه ای به وی داشتند.

شاه نظری یکی از دغدغه های آن مروح دکتر عبدالجلیل غیادی را تلاش در جهت رفع مشکلات بهداشت و درمان منطقه راز و جرگلان عنوان کرد و افزود: برای ادامه راه آن پزشک نیکوکار و اهداف خیر وی از نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در طی دوران خدمت چهار ساله خود بیمارستان جرگلان را کلنگ زنی کند.

رئیس مجمع خیرین شهرستان گمیشان ادامه داد: یکی دیگر از مطالبات مردم منطقه توسعه را ارتباطی خراسان شمالی به استان گلستان است و از نماینده منطقه می خواهیم این موضوغ را نیز در برنامه ها و اولویت های خود داشته باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر