c_300_250_16777215_10_images_82031.jpg


گرگان : ترکمن سسی - فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری جاعل اوراق قضایی در خصوص شناسنامه و مانند آن در شهرستان آق قلا خبرداد.


به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدسعید فاضل دادگر اظهارکرد: در پی مراجعه حضوری و طرح شکایت افرادی مبنی بر کلاهبرداری، اخاذی و جعل و امضای اوراق قضائی در خصوص اخذ شناسنامه، تمدید روادید برای فاقدین شناسنامه و افراد مشکوک التابعه، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آق قلا قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و جمع آوری مستندات لازم از مالباختگان، دریافتند متهم به جعل و کلاهبرداری و صدور آرای جعلی قضائی پس از جلب اعتماد شاکیان که اکثراً اتباع بیگانه یا مشکوک التابعه بودند با وعده اخذ شناسنامه و عکس دار کردن آنها با سو استفاده از آرای جعلی قضائی اقدام به کلاهبرداری گسترده در سطح استان و برخی از استان‌های مجاور می‌کرد.
فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: با شناسایی متهم و همدستان وی، مأموران انتظامی در اقدام غافلگیرانه متهم را در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و از وی مقادیری مواد مخدر وآلات و ادوات استعمال آن، ۳۰ عدد کارت عابر بانک، پنج عدد کارت هدیه و تعداد ۶۰ برگ اوراق دولتی اداره ثبت احوال در زمینه صدور شناسنامه و تعداد ۶۲ برگ آرای جعلی قضائی دادسرا و ۲۰ جلد شناسنامه و پنج عدد انواع گذرنامه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
فاضل دادگر با بیان اینکه تاکنون ۶۰ شاکی در این راستا شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهم به بیش از ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر