c_300_250_16777215_10_images_82035.jpg

 


ترکمن سسی - مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در مناطق روستایی و عشایری با کلاس های زیر ۱۵ نفره مدارس از سوم مهرماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری بازگشایی می شوند.



«احسان گوهری راد» با اشاره به شیوه بازگشایی مدارس گفت: بازگشایی مدارس در سوم مهرماه تنها برای مدارس مناطق روستایی و عشایری است که تراکم دانش آموزی آنها در کلاس ها زیر 15 نفر است که این مدارس در سوم مهرماه به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: همچنین دانش آموزانی که در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش کلاس های کارگاهی دارند در سوم مهر ماه می توانند به صورت حضوری در کلاس درس حاضر شوند.

وی در خصوص بازگشایی مدارس زیر 300 نفر شهری و روستایی گفت: این دسته از مدارس نیز تا پایان مهر ماه به صورت مجازی کلاس درس را سپری خواهند کرد و از هفته نخست آبان ماه با طی پروتکل ها و شرایط لازم به صورت حضوری در مدارس حاضر خواهند شد.

گوهری راد یادآور شد: مدارس بالای 300  نفر نیز در هفته دوم و سوم آبان ماه به صورت تدریجی و با رعایت تمامی موازین و ضوابط بازگشایی خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به نحوه واکسیناسیون دانش آموزان اشاره کرد و یادآور شد: براساس اعلام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون دانش آموزان به زودی آغاز می شود.
 
وی ابراز داشت: ما برنامه کاری و فرایند آموزشی را براساس ستاد ملی کرونا و ستاد استانی مقابله با کرونا از سوم مهر ماه آغاز خواهیم کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر