c_300_250_16777215_10_images_82042.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی - بانوی فرهیخته و خیر دکتر داروساز گنبدی صفورا نجومی پس از تحمل یک دوره بیماری سخت عصر جمعه 26 شهریورماه 1400 در سن پنجاه سالگی در بیمارستان برزویه گنبدکاووس دیده از جهان فرو بست.

 

 این بانوی فرهیخته و خیر در دوران زندگی خود همواره در امور خیر و کمک به نیازمندان کوشا بود و علاوه بر کمک های مالی به دانش آموزان نیازمند ، تمام هزینه های ساخت مسجدی در گنبدکاووس را تامین کرده بود و نزد مردم منطقه به نیکوکاری شهرت داشت. فقدان وی برای مردم قدرشناس منطقه ترکمن صحرا بسیار سنگین بود. در پی این حادثه دکتر آزیتا هخامنشیان یکی از دوستان هم دانشگاهی وی در یادمان صفورا نجومی نوشته است:

بگذار تا بگرییم چون ابر در بهاران
کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران   

دوست عزیزم خانم دکتر صفورا نجومی که پس از فوت همسر عزیزش مرحوم دکتر کریم آقچه لی که باهم عاشقانه ازدواج کرده و عاشقانه زیسته بودند به بیماری تومور رحم مبتلا شده و سالها با این بیماری مبارزه کرد و در نهایت روز جمعه ۲۶شهریور۱۴۰۰ به دیار باقی شتافت.

خدمات فراوان این زوج کوشا و شیفته ی خدمت در مدت کوتاه عمرشان از  پزشکی و دارویی گرفته تا انجام امور خیری از قبیل ساخت مسجد و حمایت های مالی نیازمندان بر مردم گنبدکاووس و ترکمن صحرا پوشیده نیست .

امیدوارم همانگونه که آرزو داشت فرزندان پزشک و داروسازش ادامه دهنده ی راهشان در خدمت به مردم محروم منطقه باشند و خداوند عمر طولانی و باعزت به عزیزانش عطا کند .
 
ندیدن روی گل و نشنیدن سخنان دلنشین و امیدبخش این دوست نازنین فقدان بزرگی بر دوستان و اقوام نزدیکش خواهد بود خداوند به همه ی ما صبر دهد تا بتوانیم تحمل کنیم .

روحش شاد  و قرین رحمت الهی باد

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر