c_300_250_16777215_10_images_82049.jpg

 


گرگان : ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: ۲۸ درصد گلستانی های واجد شرایط به طور کامل واکسینه شده و ۵۱ درصد تنها دوز اول را دریافت کردند.


به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس بعدازظهر سه شنبه در بازدید از مرکز واکسیناسیون در مصلی گرگان اظهارکرد: همراهی کادر درمان استان در طول ۱۹ ماه مبارزه با ویروس کرونا شایسته تقدیر است.
استاندار گلستان افزود: در پیک پنجم تعداد بستری های کرونایی به دو هزار بیمار رسید و هم اکنون ۴۰۱ بیمار بستری بوده و این نشان می دهد خوشبختانه از پیک بیماری فاصله گرفته ایم.
وی بیان کرد: در حال حاضر هیچ شهرستان قرمزی نداریم و تمام شهرستان های استان به وضعیت زرد و نارنجی رسیده و امیدواریم در هفته بعد در برخی شهرستان ها به وضعیت آبی برسیم.
حق شناس ادامه داد: از یک میلیون و ۲۵۰ هزار گلستانی واجد شرایط واکسیناسیون ۵۱ درصد دوز اول و ۲۸ درصد هر دو دوز را دریافت کردند که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.
استاندار گلستان گفت: امروز میزان مجموع تزریق واکسن در استان از مرز یک میلیون دُز گذشت.
وی بیان کرد: با توجه به ایجاد مراکز متعدد واکسیناسیون در استان اگر چنانچه میزان ورود واکسن در استان با روال بیش از ۳۰ هزار دوز ادامه داشته باشد ظرف سه هفته آینده بیش از ۷۰ درصد واجدان شرایط واکسینه خواهند شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر