c_300_250_16777215_10_images_83077.jpg

 

علی آباد : ترکمن سسی -  پویش هم کلاسی مهربان و پویش رضوی در نیمه مهرماه سالجاری در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، در این پویش به همت آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول با همکاری ناحیه مقاومت بسیج ، اداره بهزیستی، بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان، محفل عاشورائیان، ستاد اجرایی فرمان امام، شبکه جوانان رضوی و دفتر امام جمعه شهرستان علی آباد کتول تعداد 1038 بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته 300 هزار تومان تهیه و بین دانش اموزان کم برخوردار توزیع گردید.


حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه علی اباد کتول در این مراس ضمن اشاره به همت و تلاش مسئولان و مردم در کمک به اقشار کمتر برخوردار گفت: کرونا با همه مشکلاتی که به وجود آورد، اثرات مثبتی هم داشت و آن همدلی و و ترویج فرهنگ یاری رسانی به یکدیگر است.


سید کتولی نیز در این مراسم گفت: هدف از اجرای این طرح تقویت فرهنگ همدلی و دستگیری از اقشار اسیب پذیر است و مدیران مدارس، دانش آموزان و خانواده ها در طول دو سال اخیر نشان دادند در شرایط سخت یار و یاور محرومان هستند و توزیع چندین دوره بسته معیشتی در مدارس مختلف نشان از باور و اعتقاد دارد.

گزارش از : وحید حاج سعیدی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر