c_300_250_16777215_10_images_84008.jpeg

 


ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: خوشبختانه رشد اقتصادی استان به تبع کشور در سال گذشته و سال جاری مثبت بوده و تحقق رشد اقتصادی 7.7 درصدی گلستان در سال 1401 نیازمند عزم همگانی است.

 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، هادی حق شناس امروز چهارشنبه 21 مهر در یازدهمین جلسه کارگروه اقتصادی ، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان تصریح کرد: پیش بینی رشد اقتصادی بیش از 7.7 درصد برای سال آینده استان قابل تحقق است چرا که گلستان ظرفیت های بالایی در بخش های مختلف دارد.
وی افزود: کشاورزی مزیت نسبی استان در کنار دیگر ظرفیت های موجود است که می توان با استفاده از صنایع تبدیلی و ارائه محصول نهایی شاهد ارزش افزوده این مزیت در استان و افزایش درآمد مردم باشیم.
استاندار گلستان یادآور شد: سهم دستگاه ها در سند رشد اقتصادی استان برای سال 1401 مشخص شده و امیدواریم با همراهی همه دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و بانک ها رقم بیش بینی شده را محقق کنیم.
حق شناس گفت: برای حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و خدماتی هرگونه همکاری لازم صورت می گیرد.
وی ادامه داد: باید تلاش کنیم سطح بهره وری در استان را افزایش دهیم و از ظرفیت تجمیع سرمایه ها در مسیر اجرای پروژه ها استفاده کنیم.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: پرهیز از محدودیت های خود ساخته زمینه ارتقا بهره وری را فراهم می کند که می تواند نقش تأثیرگذاری در تحقق رشد اقتصادی استان در سال آینده را فراهم آورد.
حق شناس گفت: نرخ مشارکت استان ۳۷.۵درصد ، نرخ بیکاری ۸.۵ درصد و پیش بینی شده است در سال جاری ۳۰ هزار و ۳۰۰ شغل ایجاد شود.
لازم به ذکر است در این جلسه مهندس عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گزارشی از سند رشد اقتصادی 7.7 درصدی استان در سال 1401 ارائه کرد و پیرامون آن تبادل نظر و گفتگو صورت گرفت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر