c_300_250_16777215_10_images_84034.jpeg

 

گرگان : ترکمن سسی -  استاندار گلستان در آیین افتتاح مرکز تعالی خانواده: خانواده مبدأ تحولات جامعه آرمانی و زمینه ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

 


استاندار گلستان، خانواده را مبدأ تحولات جامعه آرمانی دانست و اظهار کرد: هرچه کیفیت تعالیم خانواده به فرزندان ارتقا یابد، کیفیت زندگی اجتماعی جامعه افزایش می یابد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ هادی حق شناس، ظهر امروز یکشنبه 25 مهر در آیین افتتاح مرکز تعالی خانواده در گرگان افزود: آسیب شناسی دقیق و پذیرفتن مسائل و مشکلات، موجب می شود راهکارهای مناسبی با استفاده از خرد جمعی برای رفع گرفتاری ها اتخاذ شود.


وی خاطرنشان کرد: هرچه بیشتر خانواده در کانون توجه باشد، میزان آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش می یابد و هر اقدامی در راستای تحکیم خانواده ارزشمند است.


حق شناس گفت: خدمات زیادی در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی انجام شده که اگر بخشی از آن را معطوف به علل اصلی یعنی حمایت از خانواده ها کنیم، آسیب کمتری تولید می شود.


استاندار گلستان افزود: آسیب به یک خانواده، آسیب به جامعه است و مراقبت از خانواده جامعه را از بحران ها دور می کند.


در پایان این مراسم از کتاب "حیات طیبه" اثر حجت‌الاسلام والمسلمین نودهی رونمایی شد.

c_300_250_16777215_10_images_84035.jpeg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر