c_300_250_16777215_10_images_86030.jpg

 

گلستان : ترکمن سسی - هوای استان از فردا سه شنبه تحت تاثیر یک سامانه سرد و بارشی قرار میگیرد که پیامد آن بصورت بارش باران در نواحی مختلف استان خواهد بود.

 


نشست هماهنگی اعضای کمیته بحران استان در هواشناسی گلستان در مرکز پایش و مانیتورینگ هواشناسی استان لحظاتی پیش با حضور دکتر حسام مدیر کل مدیریت بحران استان' نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی و حضور دیگر اعضای کمیته بحران استان برگزار شد.


 به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان' در ابتدای این نشست کارشناس هواشناسی پیرو صدور هشدار نارنجی شماره 13 مورخه 1400/8/23 گفت: از فردا سه شنبه هوای استان تحت تاثیر یک سامانه سرد و بارشی قرار میگیرد که پیامد آن بصورت بارش باران در نواحی مختلف استان و با شدت بیشتر در غرب و خلیج گرگان' بارش برف در مناطق کوهستانی همراه با مه غلیظ و به واسطه وزش باد نسبتا شدید بین 60 تا 80 کیلومتر در ساعت پدیده کولاک و کاهش شدید دید افقی و در ساحل و دریا مواج شدن دریا و کاهش 10 تا 12 درجه ای دمای هوا و همینطور اختلال در تردد جاده ای و بعضا بالا آمدن آب رودخانه ها را بدنبال خواهد داشت.

 در ادامه دکتر حسام مدیر کل مدیریت بحران استان ضمن تشکر از اطلاع رسانی لازم هواشناسی و برگزاری نشست هماهنگی گفت: با توجه به شرایط پیش رو' دستگاههای اجرایی کمیته بحران حاضر در جلسه برنامه ها' اقدامات و تدابیر خود را اعلام نمایند.

 در همین راستا هلال احمر با 14 تیم امداد رسانی' آب و فاضلاب استان با 5 تیم آماده' راهداری با 167 خودرو برف روب و 30 اکیپ' آب منطقه ای با کارشناسان خود جهت رصد و پایش رودخانه ها بمنظور عبور سیلاب احتمالی ' برق منطقه ای با 30 تیم جهت تداوم روشنایی ها و پلیس راهور با آماده باش کامل نیروهای خود و توصیه به عدم ترددهای غیر ضرور و در صورت نیاز به تردد توصیه به تجهیزات کامل شرایط زمستانی خودروها تاکید نمودند.

 در پایان پس از بررسی مجدد شرایط و بحث و گفتگوهای کارشناسی' داداشی مدیر کل هواشناسی استان ضمن تاکید بر آماده باش بودن تمامی کارشناسان ستادی و شهرستانی بر اطلاع رسانی لحظه ای شرایط به مدیریت بحران' هلال احمر و دیگر دستگاههای خدمت رسان و عضو کمیته اعلام آمادگی نمود تا با ایجاد هماهنگی های لازم و با حداقل ترین خسارت این مخاطره به اتمام برسد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر