c_300_250_16777215_10_images_86060.jpg

 


بندرترکمن : ترکمن سسی - مبلغ ورودی پارکینگ بازارچه اسکله بندرترکمن تا هفته های اخیر یک هزار تومان بود ، اما به یک باره با افزایش سه برابری اکنون غروب جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ورودی سه هزار تومانی از مسافران دریافت می شود.



این افزایش ۳ برابری ورودی پارکینگ برای بسیاری از مسافران و گردشگران بدور از انتظار بود و به نظر می رسد لازم باشد شرکت دهکده جهانگردی گلستان در مجتمع گردشگری بندرترکمن نسبت به این موضوع شفاف سازی و دستگاه های نظارتی نیز در جهت رعایت حقوق شهروندان و مسافران به موضوع ورود نمایند.

این روزها حجم تردد در پارکینگ بازارچه اسکله بندر ترکمن بسیار بالاست و روزانه بیش از چند هزار خودرو به پارکینگ ورود و خروج دارند و مبالغ صدور قبوض روزانه به چندین میلیون تومان می رسد و نیز با توجه به مطالبه مسافران و گردشگران ، ضرورت شفاف سازی درباره این موضوع بسیار محسوس است.

نکته جالب توجه اینکه خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی هنگام گفتگو با برخی از مسافران در اسکله بندرترکمن متوجه شده است که متصدی درب پارکینگ با تبعیضی آشکار برای برخی خودروهای با پلاک بومی ( بومی شهرستان بندرترکمن) قبض های یک هزارتومانی و برای سایر پلاک ها حتی پلاک های درون استانی، قبض سه هزار تومانی صادر می نماید.

علیرغم دریافت ورودی پارکینگ در تمام فصول سال ، طی دو دهه اخیر تغییرات محسوسی در وضعیت رسیدگی به امکانات و تجهیزات رفاهی پارکینگ بازارچه اسکله بندرترکمن مشاهده نشده است و اگر مدیریت مجموعه از سالها درآمدهای این قبوض به زیبایی محیط و آسفالت کردن آن و عمران و آبادانی پارکینگ اقدام می کرد قطعا مسافران و گردشگران با میل و رغبت قبوض ورودی پارکینگ را پرداخت می کردند.


نکته ای دیگر نیز وجود دارد، همانگونه که در ویدیو مشخص است سربرگ قبض ورودی پارکینگ سه هزار تومانی است اما در متن برگه قبض رقمی درج نشده و این نکته نیز بر ابهامات موضوع می افزاید و امکان سوء استفاده را افزایش می دهد.

از طرفی نحوه واگذاری بلند مدت و اجاره مدیریت بازارچه اسکله بندرترکمن خود داستان مفصلی است و پرداختن به آن مجال دیگری می طلبد و بارها گپ و گفت های شهروندان و مباحث در شبکه های اجتماعی منطقه بر ضرورت برگزداندن مجموعه به شهرداری بندرترکمن و استفاده از عواید آن برای عمران و آبادانی مجموعه و بندرترکمن تاکید شده است.

از کاربران و مخاطبان گرامی نیز استدعا داریم نظرات خود را درباره این موضوع با ما به اشتراک بگذارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر