c_300_250_16777215_10_images_86075.jpg

 

اینچه برون : ترکمن سسی - امام جمعه شهر مرزی اینچه برون گفت: بسیج مختص قشر خاصی نیست بلکه اقشار مختلف بسیجی در تمامی عرصه ها حضور فعالی دارند.

 

 آخوند مدد آقا هوشمند در نماز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ شهر اینچه برون با بیان اینکه، در کشورمان بسیج مختص قشر خاصی نیست، تصریح کرد: بسیج متعلق به همه آحاد مردم است و از همه اقشار کشور نیز در این عرصه فعالیت و تلاش دارند.

امام جمعه شهر مرزی اینچه برون در ادامه خاطر نشان کرد: بسیجیان کشورمان در زمان جنگ تحمیلی و در میدان‌های نبرد و امروز نیز در همه عرصه ها حضور جدی و فعالی دارند.

وی همچنین با اشاره به فضیلت تسببحات و تهلیلات گفت: مومنین با ذکر و حمد و تسبیح خداوند متعال بندگی خود را بیان نموده و این تسبیحات و حمد خداوند موجب آرامش و آسایش زندگی و سعادت در هر دو جهان خواهد شد.
آخوند مدد آقا هوشمند افزود: تسبیح گفتن روش بزرگان، عارفان، عالمان و گذشتگانمان می باشد که همه موجودات به هر نحوی تسبیح خداوند را می گویند اما ما قادر به درک و فهم آن نیستیم.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر