c_300_250_16777215_10_images_86081.jpg

 


ترکمن سسی - آخوند کرامتی فر گفت: بسیج مجموعه ای است که در آن فداکارترین و آماده به کار ترین جوانان کشور در راه اهداف عالی و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور جمع شده اند و هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش هاست.


به گزارش رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، آخوند محمد مهدی کرامتی فر ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به آیه ۲۴ و ۲۵ سوره ابراهیم ” أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلاً کَلِمَهً طَیِّبَهً کَشَجَرهٍ طَیِّبَهٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَآءِ* تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا وَیَضْرِبُ اللَّهُ الأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُونَ” گفت: هفته بسیج در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام راحل پایه گذاری شد و این حرکت در این کشور اسلامی و دینی برای دیگر ملت ها هم الگو و سرمشق شد.
وی با بیان اینکه، بسیج جمع فداکاری از مردم اند برای مردم، افزود: بسیج سیاسی است، اما سیاست زده نیست و بسیجی مجاهد است، اما بی انضباط و افراطی نیست.
آخوند کرامتی فر با اشاره به اینکه، بسیجی عمیقاً متدین و متعبد است، تصریح کرد: بسیجی متخلق به اخلاق اسلامی است اما ریاکار نیست و بسیجی درکار آباد کردن دنیاست، اما خود اهل دنیا نیست.
این کارشناس علوم دینی با ذکر این مطلب که، بسیج پاره تن مردم است، خاطر نشان کرد: بسیج مجموعه ای است که در آن فداکارترین و آماده به کار ترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور جمع شده اند.
آخوند کرامتی فر گفت: هفته بسیج فرصتی است برای زنده نگه داشتن ارزش ها، روحیه و معرفی بسیجی بین آحاد ملت به ویژه نسل جوان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر