c_300_250_16777215_10_images_86097.jpg

 

ترکمن سسی – اداره کل هواشناسی گلستان امروز اعلام کرد براساس پایش آب و هوایی انجام شده طی دو روز آینده دمای استان افزایش محسوسی خواهد داشت اما در آخر هفته کاهش محسوس دما و بارش باران و برف را شاهد خواهیم بود.

 


نشست پیش آگاهی و کمیته بحران هواشناسی به ریاست نوربخش داداشی مدیر کل استان قبل از ظهر امروز یکشنبه ششم آذر ماه در مرکز پایش ومانیتورینگ استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان' انتقال گرما همراه با تقویت جریانات جنوبی از نواحی گرم و خشک فلات ایران از روز سه شنبه 1400/9/9 تا پایان روز چهارشنبه 1400/9/10 باعث افزایش دمای بیش از  8 تا 12 درجه ای هوا شده و وزش باد نسبتا" شدید و گاها" شدید را بدنبال دارد که پتانسیل وقوع آتش سوزی در جنگلها و مراتع و احتمال خسارت به سازه ها و ابنیه های با استحکام پایین را باعث خواهد شد.

در ادامه از روز پنجشنبه 1400/9/11 تا روز جمعه 1400/9/12 با نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان باعث ایجاد بارندگی' ریزش برف در مناطق کوهستانی' مه غلیظ و کاهش 15 تا 18 درجه ای دمای هوا شده و وزش باد نسبتا شدید را نیز به همراه خواهد داشت.

با توجه به شرایط فوق طی روزهای آینده و پس از بحث و گفتگوی کارشناسی داداشی مدیر کل استان مقرر نمود تا:
مراتب با صدور هشدار سطح نارنجی برای انجام تمهیدات لازم به مدیریت بحران' هلال احمر' پلیس راه' صداوسیما و دیگر دستگاههای خدمت رسان مدیریت بحران استان و عموم مردم اطلاع رسانی شده و تاکید نمود در ایام یاد شده کارشناسان پیش بینی' کارشناسان کشیک مدیریت بحران ستاد و شهرستانها از آمادگی لازم برای امر اطلاع رسانی بهنگام برخوردار باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر