c_300_250_16777215_10_images_87020.jpg

 


ترکمن سسی - یک کارشناس مسایل سیاسی در گنبدکاووس، طی نامه ای که در فضای مجازی منطقه منتشر شده است از امان قلیچ شادمهر پرسیده است: آقای نماینده شما چه می کنید؟



جلال الدین سیدی در نامه سرگشاده خود که روز دوشنبه ۱۵ آذرماه منتشر شد از عدم ارتباط موثر نماینده با دلسوزان حوزه انتخابیه و عدم برگزاری نشست های همفکری بررسی مشکلات مردمی و عدم اصلاح این رویه گلایه کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی در بخشی از این نامه از محدود شدن نماینده در حلقه بسته و محدود اطرافیان و به اصطلاح بستانکاران انتخاباتی گلایه کرده و از حسادت های بی مورد درباره گنبدکاووس و دور زدن های آن و بی تفاوتی نماینده نسبت به آنها نوشته است.

وی همچنین از شادمهر سوال کرده است که برای طرح لایحه ای برای عینیت بخشیدن مصوبه هیات وزیران درباره فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در مجلس تاکنون چه کاری انجام داده است؟

سیدی با اشاره به سکوت نماینده گنبدکاووس و بخش داشلی برون درباره بسیاری از موضوعات حوزه انتخابیه نوشته : درباره صدور قبض آب برای کشاورزان چرا پیگیری نمی کنید؟ سکوت شما درباره مسائل و مشکلات حوزه برای چیست؟

وی در بخشی از این نامه نوشته است: از شما انتظار ندارم بعنوان نماینده کل ملت ایران از پشت تریبون مجلس راجع به سیاست های کلان مملکت اظهار نظر کنید، هرچند بنده بودم حتما اینکار را می کردم تا جایگاه مردم شهرستانم وخودم را در سطح مملکت برجسته تر و شناخته شده تر و موثر تر سازم، اما شما می توانید چنین فکری نداشته باشید. حال که استراتژی مبتنی بر ارتقاء جایگاه خود و شهرستان و منطقه تان را در حوزه ملی ندارید، لا اقل حافظ جایگاه فعلی آن باشید.

جلال الدین سیدی در پایان خطاب به امان قلیچ شادمهر تاکید کرده است: شما وکیل مردم هستید و نماینده باید پیگیر منافع مردم باشد نه منافع خود و اطرافیانتان.

دیدگاه‌ها  

0 #1 بي منت قلي 1400-09-18 13:35
باسلام خدمتت تمامي همشهريان محترم گنبد كاووس بخصوص مردم ساده وصديق تركمنها ضمن احترام به اقاي شادمهر بعنوان يك معلم نه و اصلا نه بعنوان نماينده مجلس آقاي شادمهر شما كه از كف جامعه به اينجا رسيديد آنهم به اسم تركمن و اگر اشتاه نكرده باشم سوئ استفاده از فرهنگ اجتماعي و... چرا خودتان رابه قيمت بسيار پايين مي فروشي(ازلحاظ معنوي) شما قبل از نمايندگي هم گفته بوديد من فقط بتوان به پارلمان برسم و...////؟// همه ما در هرمقام وجايگاهي باشيم صحنه روزگار را ترك خواهيم كرد پس نام نيك برجا بگذاريم همچون شهيد والا مقام طيار عزيز
نقل قول کردن
0 #2 قوجق 1400-09-18 13:48
سلام نماينده عزيز گنبد)شادمهر )لطفا صداقت در گفته ها وعمل ،داشته باش اين چهار روز هم خواهدگذشت
اميدوارم تكبر وغرور برشما غلبه نكند .باسپاس
نقل قول کردن
0 #3 مرضیه 1400-09-19 20:44
سلام آقایان محترم ترکمن سسی چرا نظرات دیگران را که هدفی ججز تنویر اذهان و خدمت به مردم منطقه دارند نمی باشد درباره سخنان دکتر سیدی اعلام نمی کنید .باسپاس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر