c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151119_214341.jpg

ترکمن سسی-دادستان گرگان دستور داد برای شناسایی کامل ابعاد کلاهبرداری یک جاعل حرفه ای، تصویر وی از سوی رسانه ها منتشر شود.

به گزارش خبر نگار ترکمن سسی رئیس پلیس آگاهی استان گلستان روز پنجشنبه در این رابطه به خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی و صدا و سیما گفت: در پی ارجاع یک پرونده از سوی اداره ثبت اسناد به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان این پرونده به پلیس آگاهی استان گلستان ارسال و با توجه به حساسیت، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ محمدرضا اکبری اظهار کرد: در این پرونده سه نفر با هویت جعلی با مراجعه به دفتر اسناد رسمی خواهان نقل و انتقال سند ملکی از استان مازندران را داشتند که پس از استعلام و رسیدن به سرنخ های مشکوک، پرونده به دادسرای گرگان ارجاع شد.

وی ادامه داد: باوجود پیگیری و اقدامات پلیسی دسترسی به اطلاعات بیشتر میسر نشد اما در ادامه مسیر با اعلام مفقودی مدارک هویتی فردی مواجه شدیم که نشان می داد مدارک مورد سوءاستفاده (از سال 87 تاکنون) متعلق به فرد مذکور است.

اکبری گفت: همچنین با ادامه روند بررسی پرونده سرنخ های بیشتری به دست آمد که فردی با هویت جعلی 'علی شاهینی' اقدام به جعل و جابجایی املاک در شهرهای شمال کشور می کند و جاعل مذکور پس از دو مرحله علمیات ناموفق دستگیری، با در دست داشتن حکم ورود به منزل در مرحله سوم دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان افزود: متهم که جوانی 26 ساله است و سابقه 25 مورد جعل و کلاهبرداری را دارد، در بین مردم با طرح ادعا مبنی بر تسهیل کار مخاطبان در دریافت تسهیلات بانکی وجوه نقدی دریافت می کرده و از سوی دیگر در بازار با چک های مسروقه و هویت جعلی اقدام به خریدهای مختلف کرده است.

اکبری تصریح کرد: تاکنون اسناد بیش از پنج میلیارد ریال کلاهبرداری جمع آوری و در پرونده متهم ثبت و در این خصوص شکایت هفت نفر نیز واصل شده است.

وی در خصوص همدستی فرد یا افراد دیگر با متهم پرونده مزبور، گفت: تاکنون همکاری دو نفر دیگر نیز محرز شده است که کار شناسایی آنان به اتمام رسیده و به زودی دستگیر خواهند شد.

به گفته اکبری استان هایی که متهم به کلاهبرداری و اقدامات خلافکارانه خود دست زده گلستان و مازندران بوده اما با توجه به سابقه کیفری پیش بینی می شود در استان های دیگر نیز جرایمی انجام داده باشد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان افزود: به همین منظور با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گرگان و بر اساس حکم قضایی به رسانه ها اجازه داده شده تا چهره متهم را بدون مخدوش بودن منتشر تا اگر افراد دیگری در دام نقشه های این فرد افتاده اند، برای طرح شکایت به اداره پلیس آگاهی واقع در بلوار الغدیر گرگان مراجعه کنند.

اکبری خاطرنشان کرد: متهم تاکنون به شش مورد جعل و کلاهبرداری اعتراف کرده است.

دیدگاه‌ها  

0 #1 امید 1394-08-29 22:30
جریمشم میکنن؟ ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر