c_300_250_16777215_10_images_88002.jpg



ترکمن سسی - معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: برای حاج قاسم سلیمانی بحث شیعه و سنی مهم نبود و همه اقوام و مذاهب مختلف اسلامی برایش یکسان بودند.

 



به گزارش رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، دکتر سید محمد حسینی در  نشست بصیرتی حماسه 9 دی و سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و در دیدار با نخبگان اهل سنت گلستان در سالن وفاق مرکز اسلامی گلستان، گفت: برای حاج قاسم سلیمانی بحث شیعه و سنی مهم نبود و همه اقوام و مذاهب مختلف اسلامی برایش یکسان بودند و و تفکر اعتقاد تقریبی حاج قاسم سلیمانی متاثر از دکترین امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بود.


به گفته وی؛ دولت انقلابی آیت الله رئیسی نیز نگاه تقریبی دارند و همواره سعی در تحقق عدالت در جامعه و توزیع مناسب امکانات در همه نقاط کشور دارند.
معاون امور مجلس رئیس جمهور با اذعان بر عزم راسخ دولتمردان برای زدودن غبار محرومیت از چهره استان های محروم کشور، تصریح کرد: خدمت به مردم نعمتی است برای مسئولانی که همواره دغدغه پیگیری مسائل و مشکلات مردم را دارند.


دکتر سید محمد حسینی افزود: متاسفانه نبود مدیریت جهادی، بسیاری از مناطق کشور را با عدم توسعه و آبادانی مواجه ساخته و لازم است که مدیران جهادگونه در رفع محرومیت ها تلاش کنند.
به گفته وی؛ کشور امروز در بسیاری از زمینه ها از جمله بحث نانو، پهپاد، رادار و موشک به توانمندی بالایی رسیده است و از این لحاظ می توانیم الگویی برای سایر کشورهای اسلامی باشیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور بحث وحدت و همدلی گلستان در سطح کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت: استان گلستان از این حیث در سطح کشور نمونه بوده و الگویی برای سایر مناطق کشور است.


دکتر سید محمد حسینی، ادامه داد: بحث وحدت و تقریب در نظام اسلامی امری سیاسی و تاکتیکی نبوده؛ بلکه امری بسیار راهبردی تلقی می شود.
به گفته وی؛ ایجاد تمدن نوین اسلامی از سوی جمهوری اسلامی، در واقع ایجاد رقیب جدی در برابر تمدن منحط غربی خواهد بود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت بالای تمدن اسلامی، اظهار کرد: فرهنگ و تمدن اسلامی قرن ها با وجود دانشمندان و بزرگان اسلامی در سطح جهان شکوفا شد و به اکثر نقاط عالم رسید و بسیاری از مردمان جهان را به سوی سعادت و روشنایی هدایت کرد.
دکتر سید محمد حسینی، افزود: دشمنان برای به ضعف کشاندن تمدن اسلامی نقشه ها ترسیم کردند و به این نتیجه رسیدند که فقط با ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان می توانند به آرزوهای خود برسند.


به گفته وی؛ شکوه و عظمت فرهنگ و تمدن اسلامی با ایجاد جنگ های نیابتی در بلاد اسلامی از بین رفت و امروز فقط وحدت و همدلی امت می تواند آن عزت گذشته را بازگرداند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان خاطر نشان کرد: ایام الله 9 دی نماد وحدت و انسجام مردم با رهبری است؛ زیرا حضور به موقع مردم مومن و متعهد در میدان، باعث خاموش شدن فتنه 88 شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر