c_300_250_16777215_10_images_88022.jpg

 


ترکمن سسی - یک فعال فرهنگی از تشکیل «سرای فرهنگ و رسانه گلستان» خبرداد و گفت: انجام فعالیت های فرهنگی و ارتقا سواد رسانه ای جامعه یکی از اهداف تاسیس این تشکل است.

 


احمد خواجه نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل «سرای فرهنگ و رسانه گلستان» اظهار کرد: با تاسیس این تشکل فرهنگی و ادبی در استان تلاش می کنیم فضایی ایجاد شود که هم مطبوعات و رسانه ها و هم مردم استان اطلاعات و دانش لازم را برای تفکیک اخبار درست و نادرست به دست آورده و به عبارتی موجب ارتقا سواد رسانه ای جامعه شویم.
مدیر موسسه فرهنگی میرداماد برنامه های این تشکل را وابسته به پیشروی زمان دانست و افزود: یکی از برنامه های ما تقویت ارتباط بین جامعه و رسانه و توانمندسازی رسانه های استان و اهالی رسانه است.
وی از تاثیراتی که این تشکل ها می توانند بر رسانه گریزی مسئولان داشته باشند سخن گفت و ادامه داد: تشکیل هر نهاد مدنی قطعاً می تواند موثر باشد؛ شاید این تاثیر در کوتاه مدت مشاهده نشود اما یک تاثیر کوچک هم می تواند تغییرات فراوانی در جامعه ایجاد کند.
خواجه نژاد در ادامه در خصوص نیازهای جامعه به تاسیس تشکل های مردم نهاد، گفت: با توجه به تخصصی شده فعالیت ها و حوزه های مختلف، نیاز است که برای دسترسی آسان تر مردم به نیازهای موجود چنین نهادهای تشکیل شود و نیازهای جامعه به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.
گفتنی است تشکل غیردولتی سرای فرهنگ و رسانه گلستان رسماً فعالیت خود را از روز گذشته در گلستان آغاز کرده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر