c_300_250_16777215_10_images_88062.jpg

 

ترکمن سسی - هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان با رویکرد تحقق شعار سال و دولت اسلامی برگزار می‌شود.

 


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، این جشنواره در دو بخش عام و ویژه برنامه‌ریزی شده که موضوع بخش عام، آزاد بوده و موضوعات بخش ویژه نیز پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها با نگاه بومی در حوزه کشاورزی، دامپروری، آبزیان و محرومیت‌زدایی تعیین شده است.
همچنین یکی از دیگر از موضوعات بخش ویژه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان تحقق دولت اسلامی با رویکرد مشارکت حداکثری و مطالبه‌گری و دولت و مجلس انقلابی است.
آثار این جشنواره باید در قالب‌های خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، مقاله، یادداشت، عکس، موشن گرافیک و فیلم کوتاه تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا 10 بهمن‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را به صورت حضوری یا ارسال به دبیرخانه جشنواره در پیام‌رسان‌های داخلی به شماره 09113735078 ارسال کنند.
دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان در میدان شهید قندهاری، جنب اداره راهنمایی و رانندگی، ساختمان امام رضا (ع)، سازمان بسیج رسانه استان گلستان برپا شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر