c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-01-14_13-19-21.jpg

 

ترکمن سسی - استاندار گلستان در سفر به بخش وشمگیر از توابع شهرستان آق قلا با تشریح اهداف این سفر گفت: محرومیت زدایی در بخش وشمگیر سرعت می گیرد.

 


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، علی محمد زنگانه در جریان سفر به بخش وشمگیر اظهار کرد: یکی از اهداف دولت محترم محرومیت زدایی است و این تلاش ها مبتنی بر دسترسی عادلانه به امکانات رفاهی و آب و رفع مشکلات کشاورزی و مشکلات مسکن این منطقه است و با پیگیری بنیاد مسکن و قول مساعد برای تسهیلات بانکی در جهت رفع مشکلات امیدوار هستیم.

استاندار گلستان افزود: سد وشمگیر از عمر مفید خود گذشته و رسوبات سد را پر کرده اند و برای علاج بخشی به این مشکل که در تامین آب کشاورزی و اشتغال و معیشت ساکنان این منطقه اهمیت دارد پیش بینی های خوبی شده تا ظرفیت سد افزایش یابد و برای سفر ریاست محترم جمهوری نیز برای این امر اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده که در زمان سفر به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی ادامه داد: برای استمهال بدهی کشاورزان‌ منطقه نیز از طرف نمایندگان مرکز استان پیگیری های خوبی در حال انجام است و موضوع در سفر اخیر وزیر اقتصاد به گلستان نیز مطرح و پیگیری شده اسیت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر