c_300_250_16777215_10_images_c_300_250_16777215_10_images_76525.jpg

 

ترکمن سسی – تیم شهرداری گنبد که پدیده فصل پیش لیگ برتر ایران بود این روزها حال و روز خوشی ندارد و موجی از ناامیدی را در فضای توپ و تور ترکمن صحرا پراکنده است.

 


حبیب کوزه لی ملی پوش سابق گنبد که با تیم گاتالاسرای ترکیه لیگ اروپا را هم تجربه کرده است، در این باره به خبرنگار شهرآرا نیوز می‌گوید: «والیبال گنبد دچار بیماری شده و برای مداوای آن باید دنبال متخصصان گشت. خاک خورده‌های والیبال در شهر کنار گود نشسته اند و افرادی برای این ورزش تصمیم می‌گیرند که کار را بلد نیستند.


او ادامه می دهد: اعتقاد من بر این است که در والیبال گنبد یک کمیته فنی قوی متشکل از مردان کارآزموده بر اوضاع نظارت کند. این کمیته اگر فرد را به عنوان مربی برمی گزیند از همان ابتدای کار صفر تا صد امور را به دست سرمربی بگذارد و هیچ مسئولی حق دخالت نداشته باشد. کمیته فنی در این صورت می‌تواند پاسخگو باشد و از مربی هم جواب بخواهد.

وی تاکید می کند: والیبال گنبد نباید به روزی بیفتد که رسیدن به پلی آف برایش آرزو باشد. در دهه ۶۰ ما نایب قهرمان ایران شده بودیم، اما همه از تیم انتقاد کردند و انتظار قهرمانی داشتند.»

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر