c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151121_220017.jpg

ترکمن سسی-معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات گفت: در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو تیم تروریستی در استان‌های سیستان بلوچستان و آذربایجان غربی منهدم شدند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر، معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات اظهار کرد: در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی امروز سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان سیستان و بلوچستان با همکاری مرزنشینان غیور در جوار مرزهای شرقی کشور، یک تیم تروریستی، منهدم شد.

وی افزود: این تیم تروریستی که در راستای اهداف استکبار جهانی و متحجرین منطقه فعالیت می کرد قصد داشت با انفجار بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد منفجره در قالب ۱۰ بمب، مسیرهای مواصلاتی مرزی در مناطق عمومی راسک - ایرانشهر را ناامن سازد.

این مقام امنیتی گفت: با عنایت الهی ضمن انهدام این تیم تروریستی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) عوامل ترور کارمندان ثبت احوال و معلمان استان نیز بازداشت شدند.

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات همچنین تاکید کرد: با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) تیم تروریستی گروهک های ضدانقلاب که با هدف اقدامات تروریستی و خرابکارانه وارد کشور شده بود در آذربایجان غربی منهدم شد.

وی خاطر نشان کرد: مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از این تیم تروریستی کشف شده است.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 a 1394-08-30 22:13
خدا قوت سربازان کمنام
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر