c_300_250_16777215_10_images_00002311156555.jpg

ترکمن سسی: در نشست شب گذشته یاشولی ها و فعالان انتخاباتی تنی چند از حاضرین در جلسه گفتگویی کوتاه با سایت ترکمن سسی انجام دادند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی این نشست که بیشتر جنبه ی همدلی و گردهمایی داشت از ساعت هفت تا نه شب برگزار شد که در آن چهره های قدیمی انتخاباتی حضور داشتند.

یکی از یاشولی های متنفذ گنبدی در گفتگو با سایت ترکمن سسی ضمن استقبال از این حرکت ها گفت: ما برای اجماع بر روی فرد اصلح جمع شده ایم و هدف اصلی ما دستیابی به  کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است ولیکن باید نیم نگاهی نیز به مجلس خبرگان رهبری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقوام ایرانی نمایندگانی در مجلس خبرگان رهبری دارند و فقط ترکمنها نتوانسته اند فردی را در مجلس خبرگان داشته باشند،البته این دیدگاه قومیتی نیست و یک نماینده مجلس خبرگان از ترکمنها می تواند باعث دلبستگی بیشتر نظام و ترکمنها به یکدیگر شود و آثار مثبت دیگری نیز برای جامعه ما دارد.

این یاشولی قدیمی گنبدی درباره ی حضور تمام اقشار در جلسات یاشولی ها گفت: هر کسی که علاقمند است باید در جمع شرکت کند تا شک و شبهه ای برایش باقی نماند و در صورت وجود شبهه به جمع گوشزد کند،ما حتی می خواهیم آنهایی که طرفدار کاندیدای خاصی هستند نیز در جمع حضور داشته باشند تا بوسیله ی آنان بتوانیم با کاندیداها راحت تر صحبت کنیم و مشاورین کاندیداها می توانند بزرگترین اهرم برای اقناع کاندیداها بر روی اجماع باشند.

یکی دیگر از فعالان انتخاباتی گنبدکاووس در گفتگو با سایت ترکمن سسی با بیان اهمیت ساختار سازی برای جمع حاضر گفت: باید در خصوص بافت و مکانیزم جمع حاضر چاره ای اندیشیده شود و فکری به حال آن شود،این نشست صرفا شروع اولیه آن است و انتظار نداشتیم برنامه های این گونه ارائه شود ولیکن باید ساختار سازی ها مشخص شود.

این فعال انتخاباتی با بیان اهمیت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی از مهم ترین دغدغه های ما در انتخابات آتی است و اخلاق انتخاباتی نیز باید از خود کاندیدا شروع شود چرا که تجربه نشان داده است قبل از هر کسی خود کاندیداها به تخریب روی می آورند و این عمل باعث برخورد متقابل سایر کاندیداها می شود و از سویی هواداران آنها نیز به تبعیت از کاندیدای مورد علاقه ی خود اقدام به تخریب می کنند.باید با کاندیداها گفتگو شود تا کمتر شاهد برخی اخلاق های نامتعارف باشیم.

وی درباره ی مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان رهبری بستر و پتانسیلی برای ما است تا بتوانیم از این فرصت به نفع جامعه ی خویش سود ببریم، این حقی است که در نظام حقیقی و حقوقی به صورت قانونی به ما اعطا شده است.

یکی از فعالان گروه های مجازی انتخاباتی حاضر در جلسه نیز با مثبت ارزیابی کردن فضای کلی گفت: نشست صمیمانه ای بود ولیکن عدم حضور چهره های شاخص مشهود بنظر می رسید که شاید برخی اختلافات میان دوستان و محافظه کاری برخی افراد حاضر در جمع از دلایل اصلی عدم حضور این افراد باشد که امیدوارم این موانع برطرف شود.

این فعال فضای مجازی و تلگرام با بیان اهمیت فضای مجازی و شبکه های مجازی چون تلگرام،اینستاگرام،سایت ها و امثال مشابه در جذب جوانان تاکید کرد: برای جذب قشر جوان باید از ابزار مناسب استفاده کرد و با فعالیت در شبکه های مجازی که پاتوق جوانان شدند،می توان جوانان علاقمند را شناسایی و جذب کرد.

خبرنگار: عبدالمناف آق ارکاکلی

دیدگاه‌ها  

+4 #1 همشهری 1394-09-10 18:52
سرور گرامی جناب آق ارکاکلی
در راستای شفافیت در اطلاع رسانی چنانچه مانعی وجود ندارد نام این شخصیت های محترم یاش اولی وغیره را ذکر بفرمائید تا ابهام وسوء تفاهم پیش نیاید. زیرا به نظر می رسداین نحوه اطلاع رسانی با توجه به این که صحبت حاوی افشای اسرار ویا اطلاعات دردسر ساز برای مصاحبه شونده نیست کمی بیش از مورد نیاز محافظه کارانه باشدو لزومی برای مخفی نگه داشتن نام افراد مصاحبه شوندهء محترم مشاهده نمی شود واتفاقا مردم نیز با اعتماد بیشتری خبر ها را دنبال خواهند کرد. با تشکر از زحمات وتلاش های ارزشمند شما وهمکارانتان.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر