c_300_250_16777215_10_images_603029.jpeg

ترکمن سسی :455 نيرو و عوامل راهداري در قالب 40 اكيپ همزمان با هفته حمل و نقل و ايمني براي خدمات زمستاني در محورهاي اصلي و كوهستاني استان گلستان مستقر شدند.

به گزارش ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، مراسم رژه نيروهاي راهداري، امدادي و خدمات رسان گلستان روز دوشنبه در مقر فرماندهي نيروي انتظامي استان برگزار شد.
براساس اين گزارش، راهداران در 24 راهدارخانه ثابت شامل درازنو، چهارباغ، افراتخته، خوش ييلاق 1 و 2، جنگل گلستان، دوزين وگليداغ و راهدارخانه هاي فصلي اعم از گرمابدشت، محمد آباد و شش آب در مناطق كوهستاني گلستان براي مقابله با بحران هاي جوي فصل زمستان استقرار یافته و به مسافران زمستاني خدمات رسانی می کنند.
176 دستگاه ماشین آلات سبك، سنگين و نيمه سنگين راهداری نیز در این راهدارخانه ها برای ارایه خدمات به مسافران و خودروهای در راه مانده مستقر شده اند.
راهداران در طرح راهداري زمستاني تا 17 فروردين ماه سال 95 برای خدمات دهی به مسافران در طول راه هاي استان استقرار خواهند داشت.
بازگشايي راه ها، نمك پاشي و برفروبي از مهمترين عمليات راهداري زمستانه است كه راهداران و عوامل راهداري راه و شهرسازي گلستان در زمان برودت هوا و بارش برف و كولاك در محورهاي ارتباطي بويژه محورهاي كوهستاني استان انجام مي دهند.
استان گلستان 54 گردنه به طول 603 كيلومتر و يكهزار و 900 كيلومتر محور برفگير دارد.
بالغ بر پنج هزار کیلومتر از  بزرگراهها، راه هاي اصلی، فرعي و روستایی كشور در حوزه استحفاظي استان گلستان قرار دارد كه 3/2 درصد از كل راه هاي كشور را شامل مي شود.
26 آذر الي يكم دي ماه هفته حمل و نقل و ايمني و روز راهدار نامگذاري شده است.

c_300_250_16777215_10_images_603028.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر