c_300_250_16777215_10_images_603034.jpg

ترکمن سسی- ساعتی قبل برخورد خودرو نیسان با میدانی نوساخت در گنبدکاووس حادثه آفرید.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ساعتی قبل برخورد خودرو نیسان با میدان نو ساخت مختومقلی آق قایه باعث تخریب قسمت هایی از این میدان و صدمه به بدنه نیسان شد.

راننده ی این خودرو که هیچگونه صدمه ای در این حادثه متوجه وی نشده است گفت:  وقتی به میدان رسیدم متوجه وجود آن شدم،هیچگونه علائم و روشنایی در این میدان نیست.

این نیسان با کمک دو جرثقیل از روی میدان بیرون کشیده شد که شرایط نامساعد جوی کار را برای افراد سخت تر کرده بود.

یکی از کاسبان محل درباره ی این حادثه بیان کرد: این اولین باری نیست که این اتفاق می افتد،ولیکن در دفعات قبل خودرو ها از مسیر منحرف شدند و با میدان برخورد نکردند.

میدان نو ساخت مختومقلی آق قایه در ورودی شمالی شهر گنبدکاووس و چهارراه آق قایه قرار دارد،این میدان نیمه رها شده که از آغاز احداث آن چهار ماه می گذرد،مشکلات فراوانی برای اهالی محل ایجاد کرده است.

در هفته های گذشته گرد و خاک اطراف این میدان صدای اهالی محل را در آورده بود،هم اکنون نیز آب های ناشی از بارش باران در اطراف این میدان جمع می شوند.

در سه طرف این میدان هیچگونه روشنایی به چشم نمی خورد و تا فاصله چند متری هم نمی توان متوجه این میدان شد،کمبود علائم راهنمایی و رانندگی نیز در اطراف این میدان محرز است. دور این میدان نیز فاقد آسفالت است و چاله های فراوان باعث اعتراض شهروندان شده است.

شروع احداث این میدان نیمه رها شده باعث خوشحالی مردم منطقه شد ولیکن فقط حریم این میدان مشخص گردید.

خبرنگار:عبدالمناف آق ارکاکلی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر