c_300_250_16777215_10_images_603043.jpg

ترکمن سسی-هفته سیزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس عصر پنجشنبه 26 آذر ماه در مجموعه سوارکاری این شهرستان و با حضور مشتاقان این ورزش اصیل منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا، در این هفته از مسابقات 62 راس اسب در هفت دور مختلف به مسافت های یک هزار ، 1200و 1600متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب های ترکمن دوساله و نبرده بود اسب سقرقوش اول شد و اسب های جوهر سنجر و آی هان قیداری به مقام دوم و سوم رسیدند.

اسب های تروبرد داخلی سه ساله صفر تا 4 امتیاز در دور دوم این مسابقات با هم رقابت کردند و در پایان اسب های هچ سنت ، اف بی جی و باول هج به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور سوم که مخصوص اسب های دوخون دو ساله نبرده بود نیز گل آزمون اول شد و اسب های گلدی خان و آی سیمبا به ترتیب دوم و سوم شدند.

اسب گلدناز برنده دور چهارم هفته سیزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد در گروه اسب های دوخون دو ساله 2 تا 6 امتیاز بود و اسب های خان صفا و گالان نیز دوم و سوم شدند و در دور پنجم مخصوص اسب های دوخون سه ساله 8 تا 14 امتیاز نیز اسب های کاسترا ، تیم پلاش و المپیک به ترتیب اول تا سوم شدند.

دور ششم این مسابقات مخصوص اسب های تروبرد داخلی سه تا چهار ساله 8 تا 12 امتیاز بود که در آن اسب پیشکش اول شد و اسب های بای بای جان و آترینا دوم و سوم شدند و در رقابت اسب های ترکمن سه تا شش ساله 8 تا 14 امتیاز در دور هفتم مسابقات نیز اسب های شدو ، آون آلان و یاشار عباسی به ترتیب اول تا سوم شدند. در پایان هفته سیزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس ، مبلغ 437میلیون و 500هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.

مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می شود.

این مسابقات هفته گذشته به دلیل مصادف شدن با ایام عزاداری برگزار نشده بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر