c_300_250_16777215_10_images_603068.jpg

ترکمن سسی- ارازمحمد حاجی قادری و قربان حسن نژاد دو تن از کاندیداهایی هستند که صبح امروز با حضور در فرمانداری ویژه ی گنبدکاووس در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، ارازمحمد حاجی قادری که صبح امروز به عنوان اولین کاندیدا در روز دوم ثبت نام انتخابات مجلس دهم نام نویسی کرد با بیان اهمیت حضور چهره های شاخص و نخبگان به عنوان کاندیدا گفت: کاندیداتوری چهره های شاخص اجتماعی،سیاسی و علمی منطقه باعث تشخیص بهتر افکار عمومی و گزینه اصلح نمایندگی مجلس خواهد شد.

حاجی قادری با بیان اهمیت نیروسازی در جامعه تاکید کرد: باید از نخبه ها و استعدادهای منطقه در امورانتخاباتی استفاده شود تا آنها به جامعه معرفی شوند و نیروهای متعهد و توانمند جامعه ما را بسازند.

قربان حسن نژاد که صبح امروز با حضور در فرمانداری ویژه گنبدکاووس در انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم ثبت نام کرد با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد:به نظرم هر کسی که توانایی خدمت به خلق را داشته باشد باید در صحنه حاضر باشد و هر عزیزی که پا به عرصه ی انتخابات می گذارد بی شک چنین توانمندی در خود می بیند.

حسن نژاد افزود: اخلاق انتخاباتی نکته ی مهمی برای اعضای ستاد من خواهد بود چرا که همه کاندیداها با یکدیگر برادر هستیم و لزومی ندارد به تخریب همدیگر بپردازیم.

حسن نژاد در پایان گفت: در منطقه ای محروم زندگی می کنیم و امیدوارم هرکسی نماینده ی مردم این منطقه شد با راهکارهای اجرایی و اصولی در جهت محرومیت زدایی این منطقه کوشش کند.

خبرنگار: عبدالمناف آق ارکاکلی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر