c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151127_103829.jpg

ترکمن سسی-نماینده مردم گنبدکاووس و داشلی برون گفت: لایحه مناطق آزاد برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌ها ارجاع شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم، سلیمان عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچ منطقه آزادی به‌صورت موردی در صحن مجلس مطرح نشد که نمایندگان به آن رأی موافق یا مخالف دهند.

وی افزود: مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی شامل شماره ثبت 182 الحاقی جزیره هرمز به محدوده منطقه آزاد قشم، شماره ثبت 527 منطقه آزاد باسک و منطقه آزاد-دارویی استان البرز، شماره ثبت 553 منطقه آزاد صنعتی تجاری بوشهر، شماره ثبت 570 منطقه آزاد مهران و اردبیل، شماره ثبت 606 منطقه آزاد تجاری اینچه برون گنبدکاووس از استان گلستان و منطقه آزاد فسا از استان فارس، ابرکوه و میبد از استان یزد، گچساران از کهگیلویه و بویراحمد و سورو ارومیه از آذربایجان غربی، خاور قوچان از خراسان رضوی، خرم‌آباد از لرستان، تاکستان از قزوین، شاهین‌شهر از اصفهان و تعدادی از مناطق ویژه اقتصادی با 50 عضو از نمایندگان برای بررسی به کمیسیون ما ارجاع داده‌شده است.

نماینده مردم گنبدکاووس و داشلی برون تصریح کرد: هیچ‌یک از این موارد به‌صورت موردی مطرح نشد و منطقه آزاد تجاری اینچه برون مانند سایر مناطق آزاد تجاری برای بررسی به کمیسیون ارجاع داده‌شده که در اولین فرصت مجدداً به صحن مجلس آورده و مطرح می‌شود.

منطقه آزاد 120 هزار هکتار از اراضی استان گلستان را در خود جای می‌دهد که 16 هزار هکتار آن در مطالعات انجام‌شده در فاز نخست اجرایی می‌شود.

فرودگاه گرگان، آشوراده و منطقه داشلی برون نیز به‌عنوان مناطق منفصله در منطقه آزاد اینچه برون در کمیسیون‌های اصلی و فرعی مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی تصویب‌شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر