c_300_250_16777215_10_images_603088.jpegمديرراهداري راه و شهرسازي گلستان گفت: از شروع اولين برف پاييزي در اواخر آبان ماه گذشته تا پایان آذرماه جاري، دو ميليون و 546 هزار و 874 مترمكعب عمليات برفروبي در سطح محورهاي كوهستاني استان انجام شده است.

به گزارش ترکمن سسی به نقل از روابط عمومي راه و شهرسازي گلستان،  "عادل مصدقي" در گفت و گويي خبري، ميزان نمك پاشي انجام شده را در طول اين راه ها، حدود 350 تن و ميزان شن مصرفي را، بيش از 914 تن اعلام كرد.
وي اظهارداشت: اين عمليات با استفاده از توان 169 دستگاه ماشين آلات راهداري و در طول 197 دفعه برفروبي و 74 بار نمكپاشي صورت گرفته است.
مصدقي، تعداد راهداران و عوامل راهداري دخيل در اين عمليات را، 284 نفر اعلام كرد و گفت: علاوه بر توان راهداري اداره كل از امكانات و نيروهاي بخش خصوصي نيز در اجراي اين عمليات استفاده شده است.
مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان ادامه داد: 909 كيلومتر از محورهاي كوهستاني گرگان، گنبدكاووس،  كردكوي، علي آباد، راميان، مينودشت، مراوه تپه و كلاله در طول اين مدت شاهد ريزش نزولات جوي به طول 715 كيلومتر بوده اند.
استان گلستان بالغ بر پنج هزار كيلومتر بزرگراه، راه اصلي، فرعي و روستايي دارد كه يكهزار و 900 كيلومتر آن برفگير است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر