c_300_250_16777215_10_images_00077777.jpg

ترکمن سسی: در چهارمین روز ثبت نام کاندیداها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور کاندیداهای ترکمن در حوزه انتخابیه غرب و مرکز استان چشمگیر تر بود .

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی در حوزه انتخابیه غرب استان در حالی که در روزهای گذشته تعداد کمتری از کاندیداهای ترکمن در انتخابات ثبت نام کرده بودند امروز با حضور یحیی چوگان ،آنه محمد گل حاجی گلدی کر،قربان دوردی قورلی زاده و ابراهیم توماج و ثبت نام آنها فضای انتخاباتی شکل جدی تری به خود گرفت .

در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا هم رشید نافعی بالاخره حوزه انتخابیه خود را مشخص کرد و از حوزه انتخابیه آق قلا ثبت نام کرد.در این حوزه منصور گرکز و عبدالغفور امانزاده هم ثبت نام کردند .

دیدگاه‌ها  

0 #1 خدر 1394-10-01 22:11
با سلام
من دیروز که سایت شما را رصد می کردم اسمی از کاندیداهایی که دیروز و قبل آن ثبت نام کردند نبردید و حتی اشاره ایی نداشتید پس امروز چطور شد پس شما نیز بی طرفی را رعایت نمی کنید اگر عادل باشید و یک رسانه خوب باید نسبت به اشاره به اسم و اطلاع رسانی درباره همه کاندیداهای این حوزه اقدام می کردید
ترکمن سسی:فرمایش شما صحیح و نقد طرح شده وارد است .دیروز به علت گرفتاری ایجاد شده و مشغله شخصی دوستان سایت نتوانستند به خوبی بر روی خبرها تمرکز داشته باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر