c_300_250_16777215_10_images_mirzaali.jpgترکمن سسی :نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به مشکلات کنونی دنیای اسلام عقلانیت و خرد ورزی را نیاز حیاتی مسلمانان دانست .

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی آیت الله سید کاظم نورمفیدی امشب (جمعه شب)در همایش قرآن حبل المتین امت اسلامی که به مناسبت هفته وحدت در حوزه علمیه اسلامیه روستای میرزاعلی یلقی برگزار شد، تاکید کرد پیامبر اکرم (ص)مورد احترام همه ما مسلمانان است و همه ما حاضریم بخاطر ایشان از مال ،جان و فرزندان خود نیز بگذریم .
وی گفت سوال مهم ما در شرایط کنونی این است که اگر رسول الله (ص) درشرایط کنونی چه انتظاری از ما دارند و برای پاسخ به این سوال باید نگاهی به شرایط کنونی دنیای اسلام بیاندازیم .
نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود برخی از افراد بنام شیعه اما در دامن انگلیس به مقدسات اهل سنت توهین می کنند و برخی نیز در بنام اهل سنت علیه شیعیان فتوا صادرمی کنند و هر دو گروه دشمنان دین اسلام بوده و لعنت خداوند بر هر دو گروه خواهد بود .
آیت الله نورمفیدی همچنین افزود بدون شک انتظار پیامبر گرامی اسلام (ص) از ما در مقطع کنونی آگاهی و هوشیاری در برابر توطئه هایی است که دشمنان دین ما برای تضعیف اسلام به راه انداخته اند و در روایت های مختلف نقل شده از ایشان رسول اکرم (ص) عقلانیت مسلمانان یک نیاز مهم ذکر شده است .
در مراسم بزرگداشت هفته وحدت حوزه علمیه اسلامیه روستای میرزاعلی یلقی که به همت الحاج عبدالحی آخوند میرزاعلی امام جمعه آق قلا برگزار شد ،محفل نورانی قرائت قرآن با حضور قاریان شاخص قرآن از مناطق مختلف استان برگزار شد .
در این مراسم جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی حضور داشتند .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر