c_300_250_16777215_10_images_13931003000258_PhotoA.jpg

ترکمن سسی-معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس از افزایش ۵۰ درصدی حضور ترکمن ها در جمع معتمدین برای انتخاب  اعضای هیئت اجرایی خبر داد و برخی حاشیه سازی را نادرست خواند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل کاسپین؛ محمد حمیدی در جلسه با کارکنان فرمانداری که با موضوع هماهنگی برای برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و تاکید بر وظایف پرسنل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: اصل بی طرفی اعضای ستاد انتخابات به ویژه کارکنان فرمانداری ویژه و بخشداری های تابعه یک اصل اساسی و وظیفه شرعی و قانونی است.

وی با بیان اینکه در اجرای انتخابات وظیفه و نقش هریک از کارکنان وزارت کشور مهم است افزود: همه کارکنان فرمانداری ویژه عضو ستاد انتخابات هستند و باید وظایف قانونی خود را انجام دهند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس همچنین از تشکیل ۶ کمیته پشتیبانی، کمیته فناوری ، کمیته حقوقی، کمیته اخبار و اطلاعات، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته امنیت در فرمانداری خبر داد و اضافه کرد: ترکیب اعضای هیئت اجرایی انتخابات نیز از سوی معتمدین با ترکیبی از اقوام گوناگون شهرستان انتخاب شده‌اند که از افراد توانمند با سابقه اجرایی مشخص هستند.

حمیدی در توضیح و تشریح شفاف این انتخاب نیز خاطرنشان کرد: در انتخاب معتمدین۳۰ نفر از افراد با گرایشهای سیاسی مختلف با ترکیبی از اقوام شهرستان دعوت شدند که از این تعداد ۲۶ نفر معتمد در جلسه رای‌گیری و انتخاب هیئت اجرایی شرکت کردند و در حضور مراجع ذیصلاح رای گیری در بین معتمدین انجام شد که ۸ نفر به عنوان عضو اصلی و ۵ نفر به عنوان عضو علی البدل هیئت اجرایی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

وی با تاکید بر اینکه ۱۲ نفر مدعوین معتمد از تاثیرگذاران قوم ترکمن در این جلسه دعوت شده بودند اذعان کرد: دعوت از معتمدین ترکمن تقریبا افزایش ۵۰ درصدی نسبت به انتخابات قبلی داشته است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر