c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151226_184927.jpg

ترکمن سسی-سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گنبدکاووس تهدید کرد در صورت حل نشدن مشکلات این تیم از لیگ برتر کشور کناره گیری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا فرشید عاشوری اظهار کرد: ادامه دار شدن بی توجهی به مشکلات تیم از جمله شرایط وخیم مالی، انگیزه بازیکنان را برای حضور در آخرین بازی نیم فصل اول در ارومیه و مصاف با نماینده این شهر بسیار کم کرد اما برای دفاع از حیثیت و آبروی استان گلستان از این تصمیم منصرف شده و با سختی و دشواری به ارومیه رفتیم.

وی بیان کرد: در نتیجه کم توجهی حامی مالی به مشکلات تیم برای برگزاری بازی آخر نیم فصل اول در ارومیه بر خلاف شیوه مرسوم با دو دستگاه سواری شخصی شش بازیکن و بدون بازیکن ذخیره عازم این شهر شدیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گنبدکاووس بیان کرد: اسکان در اتاق های سرد مسافرخانه شهر ارومیه و پذیرایی از بازیکنان با ساندویچ از اتفاقات عجیب و باورنکردنی تنها نماینده گلستان در این رقابت بود.

عاشوری افزود: حامی مالی تیم در چند سال گذشته و بدون هیچ توقعی هزینه های تیم را پرداخت کرد اما امسال به واسطه بی توجهی مسوولان شهری در حل مشکل کارخانه تحت مدیریت وی، حمایتش را قطع کرد. عاشوری ادامه داد: برای حل مشکلات تیم از همه توان خود برای حل آن و جذب حامی مالی استفاده می کنم تا از این طریق کمبودها برطرف شود اگرچه این موضوع باعث اختلال جدی در رسیدگی به وضعیت فنی تیم و حضور در تمرینات می شود.

وی اظهار کرد: تردیدی وجود ندارد که اگر تا آغاز نیم فصل دوم این مشکلات برطرف نشود تمایلی به ادامه حضور در لیگ نداشته و علیرغم میل باطنی کنار خواهیم کشید.

سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گنبدکاووس گفت: با تیمی کاملا بومی و کم هزینه در لیگ امسال شرکت کرده ایم اما تاکنون آن گونه که انتظار می رفت مورد توجه و حمایت مسوولان ذیربط قرار نگرفته ایم.

وی بیان کرد: در شرایطی که تیم های دیگر لیگ با منابع چند صد میلیونی وارد مسابقات شدند، به بودجه 75 میلیون تومانی تیم اکتفا کرده و با وجود این فاصله بودجه ای یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گنبدکاووس افزود: مطابق قرارداد حامی مالی تیم با بازیکنان، قرار بود یک سوم مبلغ قراردادها پس از برگزاری مسابقات هفته دوم به آنان پرداخت شود اما در شرایطی که روز گذشته نیم فصل اول به پایان رسید هنوز یک ریال به بازیکنان پرداخت نشده است.

عاشوری ادامه داد: برخی از بازیکنان ملی پوش تیم روانکارهای گنبد پیش از شروع فصل از پیشنهادهای 30 میلیونی تیم های دیگر گذشتند و به عشق تیم گنبد و نام عزیز گلستان حاضر به ثبت قرارداد 8 میلیون تومانی شدند اما تاکنون این مبلغ اندک هم به آنان داده نشده است.

در این رابطه با کمال غلامی حامی مالی تیم والیبال نشسته گنبد تماس گرفته شد که وی با تایید برخی مشکلات اظهار داشت: در این رابطه صحبتی ندارم.

تیم والیبال نشسته روانکارهای گنبدکاووس نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر کشور را با کسب 11 امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم جدول رده بندی هشت تیمی این رقابت ها به پایان رساند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر