c_300_250_16777215_10_images_603130.jpg

ترکمن سسی- نشست انتخاباتی مهندس عبدالغفور امانزاده در عطا آباد با حضور معتمدین شهرستان آق قلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی نشست انتخاباتی مهندس عبدالغفور امانزاده از کاندیداهای حوزه گرگان و آق قلا شب گذشته هفتم دی ماه در منزل عطاخان جرجانی برگزار شد.

مهندس امانزاده با تبریک هفته وحدت و یاد نمودن از مرحوم عبدالرحمان جرجانی از فرهنگیان محبوب آق قلا به ایراد سخنرانی پرداخت.

امانزاده با بیان اهمیت دینداری نزد ترکمنها از قدیم الایام گفت: ترکمنها در همه اعصار ودر طول تاریخ معروف و مشهور به دیانت وفرهنگ غنی و دارای اصالت بوده و هستند،در سیاست دارای پیشینه ی بارز وقوی می باشندو این پیشینه بی نظیر امروز پشتوانه ایی است که می تواند در سایه نظام مقدس اسلامی شکوفا وبارور گردد.

امانزاده با اشاره به میهن دوستی و وطن پرستی ترکمنها تاکید کرد:ترکمن همیشه آماده فداکاری و دفاع از وطن ومیهن خود می باشد همچنان که در گذشته در مقابل استعمارگری روس تا آخرین قطره خون مقاومت کرده ودر دفاع مقدس نیز با شهادت برومندترین جوانان خود ادای دین نموده است،امروز نیزکه مملکت ما در دریای طوفانی منطقه با درایت مقام معظم رهبری تبدیل به جزیره آرامش گردیده آماده جانفشانی ودفاع از امنیت و کیان مملکت اسلامی می باشد.

امانزاده در پایان سخنانش تصریح کرد:ترکمنها قدر این موهبت را می دانند و در دام کسانی که به دنبال گل آلود کردن این آرامش هستند نخواهند افتاد و خواسته ها و مطالبات خود را از مجاری قانونی با قاطعیت دنبال خواهند کرد.

در ادامه محمد خواجه فعال سیاسی نامدار ترکمن صحرا و نماینده سابق استان درشورای عالی کشور با بیان توانمندی های خاص شهرستان و ظرفیت های بی بدیل اعم از اقتصادی کشاورزی ،گردشگری و ورزش و جوانان، مهندس امانزاده را فردی که توانایی و شایستگی بالفعل کردن این توانمندی ها را دارد معرفی کرد.

در ابتدای این نشست عبدالرحیم سن سبلی نکاتی را در خصوص اهمیت خاص این دوره وضرورت مجلس قوی وتوانمند و ویژگیهای مهندس آمانزاده بیان کرد و لازمه داشتن مجلس توانمند را انتخاب صحیح و آگاهانه دانست.

حضور مهمانانی از برادران فارس زبان از گرگان و برادران بلوچ و سیستانی در اینچنین روزهایی که به حرمت پیامبر عظیم الشان اسلام مزین به کلمه وحدت میباشد از زیباییهای این جلسه بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر