c_300_250_16777215_10_images_603140.jpg

ترکمن سسی:جلسه هم اندیشی انتخاباتی سلیمان هاشمی شب گذشته(پنج شنبه شب) به میزبانی فعالانی از روستای حالی آخوند و با حضور جمعی از اهالی آن روستا برگزار شد

سلیمان هاشمی در این نشست ، دیدگاههای انتخاباتی خود را با مردم درمیان گذاشت. وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو از همه آحاد مردم دعوت کرد تا برای ایفای نقش خود در تصمیم سازی در نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی  مشارکت فعال داشته باشند و حماسه ای دیگر بیافرینند.
وی تصریح کرد :مردم با شرکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری  علاوه بر ایفای وظیفه شرعی و قانونی خود و تجدید پیمان با نظام ، مطالبات و خواسته های خود را نیز با انتخاب نماینده ای پرتلاش و امین دنبال می کنند.
 وی همچنین با برشمردن برخی از مشکلات و کاستی های اهالی روستا گفت: این مسائل باید با دید کارشناسی بررسی و پیگیری  شوند.وی تاکید کرد:بخش عمده ای از مشکلات روستانشینان مرتبط با حوزه کشاورزی و آبخیزداری است.از این روی در این حوزه که تخصص و دیدکارشناسی داریم ،مرتفع نمودن این گونه موارد به خصوص برای اقشار زحمتکش روستا نشین و کشاورز و دامدار از اولویت های ماست.

روستای حالی آخوند از توابع بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس است و در جوار دهستان سلطانعلی و روستاهای ساری بخش و قزاقلی واقع است.

c_300_250_16777215_10_images_603141.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر