c_300_250_16777215_10_images_nemer.jpg

ترکمن سسی: تعداذی از علمای اهل سنت استان گلستان اعدام شیخ نمربوسیله حکومت عربستان را بر خلاف مصالح منطقه و امت اسلامی دانستند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی حاج آخوند سن سبلی امام جمعه پیرواش با ابراز تاسف از این اقدام دولت عربستان تاکید کرد شیخ نمرفدای بیان آزاد نظرات و دیدگاه های خود در عربستان شد .وی افزود این اقدام حاکمیت آل سعود محکوم و مورد تایید علمای اهل سنت نیست .
الحاج عبدالجبار آخوند میرابی مدیر حوزه علمیه قره تپه هم با تاکید بر اینکه شرع مقدس رعایت حقوق برادر دینی را به همه ما سفارش کرده است گفت این اقدام دولت عربستان بر خلاف دستورات شرع مقدس اسلام بوده و این اعدام بر اساس مصالح امت اسلامی نبوده است .
الحاج بایرام آخوند سلاق مدیر حوزه علمیه سفر یلقی هم با شرم آور خواندن اقدام اخیر دولت عربستان شیخ نمر را انسانی عالم و وارسته دانست .
بدنبال اجرای حکم اعدام شیخ نمر در عربستان از دیروز اعتراضات گسترده ای نسبت به این اقدام حکومت سعودی انجام شده است .غالب دلسوزان امت اسلامی و علمای شاخص مسلمان این اقدام دولت عربستان را درشرایط حساس منطقه نامتناسب  ارزیابی کرده اند .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر